نسخه قانونی ویندوز سرور 2019 , سریال معتبر لایسنس ویندوز سرور 2019 اورجینال , دانلود قانونی ویندوز سرور 2019 اصلی

در تهران
    استانتهران
    خیابانتهران - اقدسیه - ضلع شمالی بزرگراه ارتش - پلاک 113 - طبقه 4
    قیمت1 تومان
    شماره های تماس02128429090
    آدرس وبسایتhttps://microsoftiran.net/windows-server-2019/

Remote Desktop Session Host در ویندوز سرور 2019
در ویندوز سرور 2019، همچنین قابلیت Remote Desktop Session Host (RDSH) نیز وجود دارد که برای ارائه خدمات ریموت دسکتاپ بر روی سرور به کاربران استفاده می‌شود. با استفاده از RDSH و اتصال از راه دور، کاربران می‌توانند به راحتی از راه دور به سیستم‌های دیگر متصل شده و به آن‌ها دسترسی داشته باشند.
RDSH در واقع یک نقطه مرکزی برای ارائه سرویس ریموت دسکتاپ است که توسط کاربران از راه دور متصل می‌شود. با استفاده از RDSH، می‌توان چندین نسخه از سیستم‌عامل ویندوز را بر روی سرور نصب کرده و به کاربران امکان اجرای برنامه‌ها و دسترسی به منابع سیستم را از راه دور به آن‌ها می‌دهد.
RDSH امکاناتی مانند امنیت بالا، مدیریت مرکزی، توزیع بار و بالابردن بهره‌وری را فراهم می‌کند. همچنین، این قابلیت پشتیبانی از اتصال‌های موازی تا 10000 کاربر در هر سرور را دارا است.
به طور کلی، در ویندوز سرور 2019 همچنین از طریق RDSH شما می‌توانید برنامه‌ها و دستگاه‌هایی را که روی سرور در حال اجرا هستند را راه اندازی و مدیریت کنید.

https://microsoftiran.net/windows-server-2019/

مایکروسافت پرشیا (شرکت رایان‌نت) به عنوان اولین تامین‌کننده رسمی لایسنس‌های اصلی محصولات مایکروسافت و تنها همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران است. این شرکت با همکاری با بیش از یکصد هولدینگ و سازمان دولتی، خصوصی و بین‌المللی شاخص در ایران، مفتخر به واردات و ارائه عمده محصولات اورجینال به صورت مستقیم با قیمت مناسب، بدون واسطه و تحویل فوری می‌باشد.

کلمات کلیدی :
فعال سازی قانونی مایکروسافت ویندوز سرور 2019 , فروش قانونی ویندوز سرور 2019 اورجینال , فعال سازی لایسنس ویندوز سرور 2019 , خرید لایسنس ویندوز سرور 2019 اورجینال , نسخه اصلی مایکروسافت ویندوز سرور 2019 , نسخه قانونی ویندوز سرور 2019 , لایسنس قانونی ویندوز سرور 2019 اورجینال

https://microsoftiran.net/windows-server-2019/

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه