نصب و راه اندازی خط تولید (زغال چینی)

در اردبیل
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استاناردبیل
    قیمتقیمت توافقی
    شماره های تماس09033952156

امروزه تولید از مواد ضایغاتی در دنیا از توجه ویژه ای-هم از لحاظ فراوانی مواد اولیه و هم از لحاظ سودآوری بالایی که این نوع تولید حاصل میکند- برخوردار است.

تولید زغال ( ذغال ) فشرده که از ضایعات چوب تهیه میشود نیز از موضوع مستثني نیست چرا که هم مواد اولیه به وفور یافت میشود و هم سود آوری بالایی دارد .

این روزها با توجه به رکود اقتصادی اغلب کسب و کارها به مشکل خورده اند اما بازار فروش زغال ( ذغال ) دقیقا در مقابل بازار فروش و کار بقیه تولیدی ها قرار گرفته است.چرا که هرچقدر بیکاری زیاد شود مصرف زغال ( ذغال ) هم زیاد میشود!

با این تفاصیر تولید زغال ( ذغال ) میتواند بعنوان کسب و کار سود آور در شرایط فعلی مطرح شود ولی باید به این مورد هم توجه! شود که بخاطر همین وضع اقتصادی بد حاکم بر کشور تعداد سود جویان زیاد شده و در کمین نشسته اند اگر مراقب نباشید این افراد سرمایه شما را به باد خواهند داد. اخیران افرادی پیدا شده اند که بدون هیچ گونه تجربه ماشین سازی و تولید و از همه مهمتر فاقد هرگونه تعهد کاری اقدام به دلالی میکنند.

لطفا خریداران محترم توجه ویژه داشته باشند که:
گروه آرتا صنعت طراح و اولین سازنده سیستم کوره های حرارت غیر مستقیم بوده و بقیه افراد یا کپی (ماکت) این کوره را می سازند که چه از نظر کارایی و چه کیفیت قابل قیاس با کوره های گروه آرتا صنعت نبوده و نخواهند بود و یا دلالی میکنند که هم از نظر مالی و هم از نظر جانی خریداران این ماشین آلات را به مخاطره می اندازند چرا که به دلیل عدم داشتن سابقه کار با این سیستم کوره و نداشتن دانش کافی نمیتوانند نکات ریز ولی حیاتی در ساخت کوره را اجرا کنند و اخیرا مطلع شدیم برخی از این افراد ادعا های بی پایه و اساس (علمی و عملی) میکنند که هیچ کدام از آنها صحت نداشته و ساخته تخیلات این افراد بمنظور کلاهبرداری و سو استفاده از خریداران میباشد و گروه آرتا صنعت آمادگی دارد تا طبق مستندات، شواهد و مدارک عینی و بصورت قاطعانه ادعای پوچ این افراد را ثابت کرده و خریداران را از دام این افراد مطلع کند

خط تولید زغال ( ذغال ) فشرده یا چینی شامل 10 دستگاه می باشد که عبارتند از:

آسیاب
میکسر
اسکرو کانوایر
سرند(الک ویبره)
مشعل دمنده+دیگ حرارتی
لوله های سینوسی
مکنده توربینی
سیکلون گریز از مرکز
اکسترودر(با موتور 30 اسب بخار)+ماردون و سیلندر ضد سایش
کوره(صنعتی یا سنتی)
هدف ما کیفیت و بالا بردن سرعت کار و تولید انبوه میباشد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه