نمایشگاه و کنفرانس بین المللی نفت،گاز و انرژی عمان 2020

در تهران
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانتهران
    خیابانپاسداران بوستان دوم گیلان غربی پلاک 11
    قیمت6,500,000 تومان
    شماره های تماس27697777

نمایشگاه و کنفرانس بین االمللی نفت، گاز و انرژی عمان
نمایشگاه نفت و انرژی عمان OPES تنها رویدادی در عمان است که به طور کلی صنعت نفت و گاز را شامل میشود. این مجموعه که مجموعه ای از وقایع اختصاصی و در عین حال مشترک است، تحت حمایت وزارت نفت و گاز عمان می باشد.
نمایشگاه نفت و انرژی عمان یک سکوی کارآمد و شبکه ای است که به عنوان یک جلسه مهم برای متخصصان انرژی ، شرکت های نفت و گاز ، سیاست گذاران و تصمیم گیری ها و ذینفعان ارائه شده است. دولت عمان از سال 2019 تصمیم به افزودن زیر شاخه های بیشتری در این حوزه گرفت، از این رو این نمایشگاه بیش از پیش بسیار گسترده گشت .
نمایشگاه و کنفرانس بین االمللی نفت و انرژی به شاخه های زیر تقسیم میشود.
• نمایشگاه و کنفرانس نفت و گاز OGWA
نمایشگاه نفت و گاز غرب آسیا یک رویداد بین المللی است که شرکت های بزرگ داخلی و بین المللی ، ارائه دهندگان فناوری و خدمات ، تأمین کنندگان تجهیزات و سایر شرکت ها را که به طور مستقیم در تامین نیازهای صنعت نقش دارند را گرد هم می آورد.
این بستر بهتربن فرصت جهت بحث در مورد آخرین تحولات و جهت گیری های صنعت و همچنین تجارت و فرصت های تجاری در بین شرکت های بزرگ داخلی و بین المللی است. از زمان افتتاح اولین نمایشگاه در سال 1998 ، تحت حمایت وزارت نفت و گاز بوده است.
– درسال ۲۰۱۰، از طرف انجمن جهانی صنعت نمایشگاهی UFI مقام – رویداد تأیید شده UFI- به OGWA اعطا شد. OGWA به عنوان یکی از بزرگترین و مهم ترین رویدادهای انرژی در منطقه شرق میانه شناخته شده است. صنعت نفت و گاز عمان به دلیل افزایش تقاضای جهانی ، قیمت های جهانی و سرمایه گذاری های جدید تا سال 2050 ادامه خواهد یافت ، از این رو این صنعت نقش مهمی در اقتصاد خواهد داشت و به همین جهت عمان برای ادامه رشد آماده است.
– عمان در نظر دارد در سال 2019 حدود 5.7 میلیارد دلار در فعالیت های تولید و اکتشاف نفت و گاز سرمایه گذاری کند ، نزدیک به 6 درصد بیشتر از سال 2018.
– بخش هیدروکربن حدود 12.2 میلیارد دلار یا 74 درصد از کل 26.2 میلیارد دلار کل درآمد آمریکا در سال 2019 را تخمین می زند.
– انتظار می رود رشد واقعی تولید ناخالص داخلی عمان در سال 2019 با 2.7 درصد نسبت به 2.4 درصد در سال 2018 افزایش داشته باشد.
– انتظار میرود تولید هیدروکربن عمان در سال 2019 به میزان قابل توجهی افزایش یابد.
– تولید ناخالص عمان در سال 2019 با 3.1 درصد رشد در سال ، از 0.5 درصد در سال 2018 افزایش یافته است.

• نمایشگاه GAS & LNG Show
تنها رویداد در این حوزه در عمان است که متخصصان گاز طبیعی را به صورت کامل در زیر یک بستر تجاری جمع می کند:
ارائه دهندگان خدمات و فناوری ، سیاست گذاران ، رهبران دولت ، گرفته تا شرکت های گازی و LNG ( گاز مایع طبیعی )، شرکت های ملی نفت NOCs ، شرکت های بین المللی نفت IOC ، پتروشیمی و تولیدکننده برق از منطقه خاورمیانه و سراسر جهان.
این نمایشگاه طراحی شده است تا مشارکتهای تجاری ، فرصتهای جدیدی در بازار ایجاد کند و همچنین شرکت هارا در بحث و گفتگو در مورد چالشها و فرصتهای موجود در صنعت گاز و LNG (گاز مایع طبیعی) عمان ترغیب کند.
– پیش بینی می شود که خروجی گاز تا سال 2023 از نفت خام در عمان پیشی بگیرد.
– به نظر می رسد تولید گاز عمان تا سال 2025 به 130 میلیون متر مکعب در روز افزایش می یابد.
– شرکت های بین المللی به دلیل رشد فزاینده بازار گاز داخلی و

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه