نماینده رسمی هایک ويژن در ایران

در تهران
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانتهران
    قیمتقیمت توافقی
    شماره های تماس02154029000

هایک ویژن یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و برند پیشتاز تجهیزات نظارت تصویری در حوزه سیستم‌های امنیتی در جهان به‌شمار می‌آید.
این شرکت در سال ۲۰۰۱ در هانگژو چین تأسیس، و به سرعت تبدیل به یکی از پیشتازان صنعت نظارت تصویری جهان گردید.
هایک ویژن با بیش از ۱۳۰۰۰ نیروی انسانی فعال شامل ۴۰۰۰ نفر در بخش تحقیق و توسعه، دارای بزرگترین تیم تحقیق و توسعه در میان شرکت‌های فعال در این حوزه می‌باشد. این شرکت همواره به دنبال توسعه محصولات خود از طریق نوآوری و خلاقیت و همچنین خلق ارزش پایدار بوده‌است. تا کنون محصولات هایک ویژن در بیش از ۱۰۰ کشور به فروش رسیده و این شرکت در اقصی نقاط جهان از جمله آمریکا، هلند، ایتالیا، روسیه، هنگ کنگ، دبی و… دارای دفاتر مستقیم فروش می‌باشد. محصولات این شرکت شامل طیف کامل و وسیعی از انواع دوربین‌های آنالوگ و تحت شبکه، دستگاه‌های ضبط تصاویر آنالوگ، ذخیره‌سازهای تحت شبکه و… می‌باشد.
در حال حاضر شرکت شبکه گستر ساینا نماینده رسمی هایک ويژن در ایران آمادگی خود را جهت تامین کالا نمایندگان ،‌ همکاران و مشتریان اعلام میدارد جهت ارتباط با همکاران ما واحد فروش با شماره 02154029000 تماس حاصل فرمایید
محصولات هایک ویژن شامل چه تجهیزاتی می شود؟
• تجهیزات مرتبط با سیستم مداربسته آنالوگ: تولید محصولات آنالوگ این شرکت در آینده نزدیک متوقف خواهد شد. با توجه به محدودیت کیفیت تصویر در تکنولوژی آنالوگ این محصولات جای خود را به تکنولوژی نسل دوم آنالوگ این شرکت خواهند داد.
• تجهیزات مرتبط با سیستم مداربسته آنالوگ HD-TVI: این محصولات در حال جایگزین شدن با محصولات انالوگ این شرکت هستند. هایک ویژن قیمت محصولات HD-TVI را تا حدی کاهش داده که تقریبا با محصولات آنالوگ برابری می کنند در حالی که کیفیت تصویر در این دوربین ها به شدت بهبود پیدا کرده است. دوربین های آنالوگ HD برای کاربری های معمولی مانند منازل مسکونی، دفاتر کوچک اداری، واحدهای تجاری و کارگاه های صنعتی ایده آل هستند.
• تجهیزات مرتبط با سیستم مداربسته تحت شبکه: محصولات تحت شبکه بازه تخصصی تر از محصولات مداربسته به شمار می روند. محصولات تحت شبکه هایک ویژن نیز از نظر قیمت و کیفیت امکان رقابت بسیار بالایی با دیگر برندهای معتبر دارند.
• تجهیزات جانبی مرتبط با سیستم مداربسته: تجهیزات جانبی شامل لنز، انواع پایه و براکت، هواسینگ، انواع مبدل و دکودر و … می شود.

ارتباط با شرکت شرکت شبکه گستر ساینا نماینده رسمی هایک ویژن در ایران
تلفن : 02154029000
وب سایت : https://sainasoft.com

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه