نماینده فروش چسب لاستیک به فلز کموزیل و کاملاک

در اصفهان
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استاناصفهان
    خیابانمنطقه صنعتی امیر کبیر اصفهان
    قیمت5,000,000 تومان
    شماره های تماس031-31316682و031-33880068

معرفی چسبهای لاستیک به فلز کاملاک (KA&MELOCK) شرکت کموزیل (CHEMOSIL) :
چسب های کاملاک بهترین سیستم جهت اتصال انواع مختلف الاستومرها مانند مانند ایزوپرن(IR )، بوتیل رابر(IIR)، لاستیک طبیعی(NR) ، پلی بوتادین(BR)، استایرن بوتادین رابر(SBR) پلی کلروپرن(CR)، اکریلونیتریل(NBR)، اتیلن پروپیلن(EPDM) به فلزاتی مانند آهن ، فولاد ، آلومینیوم ، چدن و … و یا حتی محدوده زیادی از پلاستیک ها مانند پلی آمید و …. می باشد.
همچنین این چسب کاربرد وسیعی درچسباندن شیشه و منسوجات دارد.
چسب های کاملاک دارای کیفیتی بی نظیر می باشند که آن را از هر نظر متمایز می نماید.
شرکت بسپار تجارت نوین به عنوان نماینده فروش این محصول در ایران و با بهره مندی از متخصصین و مهندسین مجرب افتخار دارد که شما مشتریان گرامی را از لحاظ فنی و بازرگانی به بهترین صورت پشتیبانی نماید.
خواهشمندیم نوع لاستیک ، پلیمر و یا فلز مورد استفاده و فرآیند تولید قطعه یا محصول خود را به ما اعلام فرمایید تا مناسبترین نوع محصول از نظر فنی و مالی را به شما پیشنهاد نماییم وشما را در افزایش راندمان تولید و کیفیت بهره مند نماییم.

کاملاک MP05 (KA&MELOCK MP05) معادل کموزیل 211(CHEMOSIL 211) :
این محصول یک پرایمر چند منظوره به رنگ طوسی است که در اتصال فلز به لاستیک ، عموماً وظیفه اتصال فلز به چسب بعدی را برعهده دارد و اولین حلقه زنجیره چسب فلز به لاستیک محسوب می شود. همچنین در سطوح بزرگ فلزی نظیر عملیات رابرلاینینگ این محصول وظیفه محافظت از سطح فلز سندبلاست شده یا شات بلاست شده را در مقابل اکسید شدن تا زمان اعمال چسب بعدی ، بر عهده می گیرد.
رنگ طوسی این پرایمر باعث می گردد که هنگام اعمال چسبهای لایه بعد، نظیر چسب کاملاک KM 12 ، کاملاک KM 14 ، کاملاک KM 16 و کاملاک KM 19 که عموماً مشکی رنگ میباشند ، تشخیص و کنترل نقاط چسب خورده امکانپذیر شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه