همه چیز در مورد تصاویر در طراحی وب سایت

در تهران
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانتهران
    قیمت15,000,000 تومان
    شماره های تماس09190290180

همان گونه که خودتان مطلع هستید در دنیای امروزه تصویرها یکی از اصلی و اساسی ترین موارد در طراحی وب سایت می باشد. گذاشتن تصویر های حرفه ای در وب سایت موجب زیبا شدن ظاهر وب سایت و همچنین ارتباط راحت تر برقرار کردن با کاربران و درک کردن بهتر مفاهیم موجود وب سایت و داشتن محیطی جذاب گرافیکی وب سایت می شوند.اما:

بهترین تصاویری که در طراحی وب سایت استفاده می شوند کدام اند؟

آنچه که مورد عکس های موجود ور وب سایت باید بدانیم؟

بهترین اندازه های تصویرها در طراحی وب سایت استفاده می شوند کدام اند؟

حرفه ای ترین نرم افزارهایی که برای داشتن یک تصویر عالی در وب سایت است کدام اند؟

بهترین قالب و فرمتی که داشتن تصویرها جذاب در وب سایت استفاده می شود کدام اند؟

بهتر است برای پیدا کردن جواب این سوالات تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید…

همان گونه که می دانید طراحی وب سایت فقط زییا بودن ظاهر وب سایت محسوب نمی شود بلکه موارد بسیار مهم و با اهمیت وجود دارد که در این حیطه ی طراحی وب سایت باید به آن توجه بسیار زیادی داده شود در در دنیای طراحی همیشه باید بروز باشید و سعی کنید اطلاعات به دست آورید و نهایت استفاده را از آنها داشته باشید. به کار بردن درست و اصولی ابزار ها در طراحی وب سایت موجب حرفه ای نشان دادن وب سایت شما و نگاه متفاوت کاربران به وب سایت شما می شود. این مورد تاثیرات مثبتی به همراه خواهد داشت.

اندازه ها و سایزهای تصویرها که در طراحی وب سایت استفاده شده است یکی از بااهمیت ترین موارد در وب سایت می باشد البته با توجه به هدفی که از طراحی وب سایت داریم اندازه ی آن ها گوناگون است. اهمیت بسیار فراوانی دارد که در وب سایت تصاویری را قرار دهید که سرعت بار گذاری بالایی دارد. این موارد علی الخصوص در صفحه ی اول وب سایت بسیار مهم است و تاثیرات بسیاری بر سئو وب سایت و بهینه سازی وب سایت خواهد داشت. یکی از موارد مهم دیگر در لود تصویر ها حجم آنها می باشد. قطعاً تصاویری که حجم بالایی دارند زمان بیشتری برای لود شدن نیاز دارند.

به خاطر همین مورد شما می توانید از نرم افزار های مختلفی که برای کاهش حجم تصاویر وجود دارد استفاده نمایید.البته همچنین بهتر است بدانید که تصاویر های موجود در وب سایت هم نباستی از اندازه ای کوچک تر شوند که به کیفیت آنها لطمه ای وارد کنند. بنابراین این را موضوع را هم میدانید هر چقدر تصویرهای موجود در طراحی وب سایت یا سرعت بالاتری لود شوند قطعا به مراتب کاربران بیشتری به سمت تصاویر و مقاله های شما کشیده می شوند وبه آنها اهمیت می دهند.

همچنین بهتر است بدانید که نام تصاویر در وب سایت بسیار مهم است ویکی از موارد مهم در سئو وب سایت شما محسوب می شود .به کار بردن کلمه ها و عبارات کلیدی در نام تصویر تاثیر بسیار زیادی در بهینه سازی وب سایت و سئو وب سایت دارد به عنوان مثال نام عکس “15648pp.JPG” برای بهینه سازی تصاویر وب سایت کمکی نخواهدداشت.

مورد دیگر در تصاویر وب سایت داشتن صفت alt یا همان متن جایگزین تصاویر برای مواقعی که تصاویر به خاطر سرعت پایین اینترنت و یا دلایل دیگر نشان داده نمی شود به جای عکس از کلمه نوشته شده استفاده شود. موتور های جستجوگر گوگل تصویرهارا همان گونه که ما میبینیم آنهانمی بینندبلکه آن هاتصویر ها رامانند صفت alt یا

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه