واردکننده مراکز تلفن سانترال پاناسونیک به صورت استوک و آکبند

در تهران
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانتهران
    قیمتقیمت توافقی
    شماره های تماسدفتر مرکزی : 29 25 38 66 021 کارشناس فروش : 09129304751 (خانم حاجی صفر)

نوین سانترال برترین شرکت ایرانی ارایه دهنده خدمات مراکز تلفن سانترال پاناسونیک این شرکت حرفه ایی ترین تیم وارداتی مشاوره ایی ،پشتیبانی اجرای پروژه های دولتی و تمامی ارگانها میباشد.

شرکت پاناسونیک درزمینه فعالیت های خرید و فروش اجناس (آکبند_استوک) ،نصب و راه اندازی سانترال های (کم ظرفیت –پرظرفیت ) ما در این سایت قصد داریم مواردی را با شما درمیان بگذاریم که با دیگر سایت ها متفاوت بوده و هدف اصلی ما آگاهی دادن به شما در خریدی هوشمندانه می باشد . البته کارشناسان این مجموعه با آغوشی باز آماده ارائه مشاور در زمینه تجهیز ، اجراء و پشتیبانی به شما عزیزان می باشند .

گارانتی محصولات پاناسونیک موجب اطمینان میلیونها مصرف كننده در سالهای متمادی و حال است كه با توجه به نوع كالا و شرایط بصورت گارانتی یکساله تعویض، تعمیر و یا سرویس به مشتریان محترم ارائه می‌گردد.

هرگونه خدمات درخصوص نصب و تعمیر تلفن سانترال توسط برجسته ترین کادر اجرایی در کمترین زمان و بالاترین کیفیت صورت میگیرد. ماشفافیت و احترام رادرارتباط و فعالیت هایمان ایجادمی کنیم تاحرکتی هماهنگ دربستری آرام بین همه ی اعضا ، زیرمجموعه ها و مشترینمان اتفاق بیافتد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه