ویندوز سرور 2016 اورجینال , سریال قانونی ویندوز سرور 2016 اصل , لایسنس ویندوز سرور 2016 , قیمت ویندوز سرور 2016

در تهران

ویندوز سرور 2016 استاندارد
Windows Server 2016 Standard نسخه پیشرفته تری از سیستم عامل ویندوز سرور است. این برای کسب و کارهایی با زیرساخت IT بزرگتر و بار کاری سخت تر طراحی شده است.
برخی از ویژگی های کلیدی Windows Server 2016 Standard عبارتند از:
1. امنیت بهبود یافته: Windows Server 2016 Standard شامل ویژگی های امنیتی پیشرفته مانند ماشین های مجازی محافظت شده است که به محافظت از داده های حساس در ماشین های مجازی کمک می کند و آنتی ویروس Windows Defender که محافظت در زمان واقعی در برابر بدافزارها و سایر تهدیدها را فراهم می کند.
2. ذخیره‌سازی تعریف‌شده توسط نرم‌افزار: Windows Server 2016 Standard از ذخیره‌سازی تعریف‌شده نرم‌افزار (SDS) پشتیبانی می‌کند و به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا راه‌حل‌های ذخیره‌سازی بسیار مقیاس‌پذیر و انعطاف‌پذیر را با استفاده از سخت‌افزار کالای کم‌هزینه ایجاد کنند.
3. مجازی سازی: Windows Server 2016 Standard شامل Hyper-V است، یک Hyper-V، یک Hyper-V، که به کسب و کارها امکان ایجاد و مدیریت ماشین های مجازی را می دهد و امکان استفاده بهتر از منابع و انعطاف پذیری را فراهم می کند.
4. کانتینرها: Windows Server 2016 Standard از کانتینرهای Docker پشتیبانی می‌کند، که روشی سبک و کارآمد برای استقرار برنامه‌ها ارائه می‌کند و به کسب‌وکارها امکان می‌دهد به راحتی برنامه‌های مقیاس‌پذیر و قابل حمل بسازند و مدیریت کنند.
5. پیشرفت های شبکه: Windows Server 2016 Standard شامل بهبودهای شبکه های مختلف می شود، مانند کنترل کننده شبکه برای شبکه های نرم افزاری تعریف شده، متعادل سازی بار شبکه و مجازی سازی شبکه، کنترل و انعطاف پذیری بیشتری را بر روی زیرساخت شبکه خود برای کسب و کارها فراهم می کند.
6. خدمات فدراسیون اکتیو دایرکتوری (ADFS): استاندارد ویندوز سرور 2016 شامل ADFS است که به کسب و کارها این امکان را می دهد تا روابط اعتمادی بین سیستم های هویت داخلی و مبتنی بر ابر ایجاد کنند و امکان ورود یکپارچه و دسترسی یکپارچه به منابع را در محیط های مختلف فراهم می کند.
به طور کلی، Windows Server 2016 Standard یک سیستم عامل قوی و غنی است که برای مشاغل با نیازهای پیشرفته IT طراحی شده است. طیف گسترده ای از قابلیت ها را برای پشتیبانی از نیازهای مجازی سازی، ذخیره سازی، امنیت و شبکه ارائه می دهد که آن را برای شرکت های متوسط تا بزرگ مناسب می کند.

https://itresearches.ir/خرید-لایسنس-اورجینال-windows-server-2016/

شرکت رایان نت به عنوان اولین تامین کننده رسمی لایسنس اورجینال محصولات مایکروسافت و تنها شریک تجاری رسمی مایکروسافت در ایران، با سابقه بیش از یک دهه در واردات عمده محصولات اورجینال مایکروسافت و همکاری با بیش از صد هلدینگ و سازمان دولتی است. این شرکت خصوصی و مطرح بین المللی مستقر در ایران، هم اکنون مفتخر است که کلیه محصولات نرم افزاری مایکروسافت را به صورت مستقیم، با قیمت مناسب و بدون واسطه از طریق دفتر خود در انگلستان ارائه می دهد.ما متعهد به ارائه محصولات با کیفیت بالا و معتبر مایکروسافت و ارائه ارزش و خدمات بی نظیر به مشتریان خود در ایران هستیم.

کلمات کلیدی :
لایسنس ویندوز سرور 2016 اصلی , لایسنس اصلی ویندوز سرور 2016 اورجینال , لایسنس اورجینال ویندوز سرور 2016 , مایکروسافت ویندوز سرور 2016 , مزایای ویندوز سرور 2016 اورجینال , مشکل expire شدن ویندوز سرور 2016 اورجینال , لایسنس ویندوز سرور 2016 اصل

https://itre

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه