پخش پلاستیک آریا

در تهران
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانتهران
    قیمت10,000 تومان
    شماره های تماس09128063394

ظروف پلاستیکی :
( بازن پلاستیک ، لیمون پلاستیک ، سینا پلاستیک ، ناصر پلاستیک ، اندیشه پلاستیک ، مسعود پلاستیک ، جهان پلاستیک ، پلاستیک سحر ، نور پلاستیک ، ریحان پلاستیک ، سان پلاستیک ، پلاستیک ماهیتی ، پلاستیک مهر ایران ، سرحد پلاستیک ، رضا پلاستیک ، اشکان پلاستیک ، عرشیا پلاستیک ، پلاستیک آریسام ، مهر پلاستیک ، پلاستیک محسنی ، آبشین پلاستیک ، پلاستیک پیلا پیلا ، پلاستیک پارمیس ، پلاستیک چیکو ، پلاستیک گرند و … )

ظروف بلورجات
( بلور کاوه ، بلور نوری تازه ، بلور الماس کاران ، بلور زیبا سازان ، بلور پیشگامان، بلور نیلوفر ، بلور کیا صنعت ، بلور پگاه )

ظروف و اجناس فلزی
( داخلی و خارجی وارداتی )

ظروف و اجناس سرامیکی
( داخلی ، خارجی وارداتی )

ظروف و اجناس استیل
( داخلی ، خارجی وارداتی )

و دیگر لوازم حراجی و لوازم آشپزخانه یکی از پخش های برتر استان تهران و کل کشور می باشد که رضایت مشتریان خود را در این زمینه دارا می باشد.

امروزه صنعت پلاستیک نقش بسیار مهمی در فضای خانگی و اداری و خصوصاً صنعتی ایفا می کند و خود بر تنهایی ده ها رشته تخصصی در مراکز علمی به خود اختصاص داده و ماهینی استراتژیک پیدا کرده است . در کشور ایران این صنعت مانند کشور های دیگر رشد و تعالی چشم گیری داشته تا جایی که در خاورمیانه جایگاهی ممتاز بدست آورده و چه بسا به طور فرا منطقه ای نیز عمل نماید.

مجموعه پخش پلاستیک آریا توسط برادران کیانی در سال ۸۵ در بازار بزرگ تهران ( مولوی ) فعالیت خود را به صورت حرفه ای آغاز کرد.

بعد از گذشت ۱۲ سال حرفه خود را گسترش داده و برای رفاه حال مشتریان به اتوبان امام رضا (ع) ، ورودی خاورشهر ، محمود آباد سوله شماره ۲۰ نقل مکان کردند.

مجموعه پخش پلاستیک آریا با توجه به نیاز مشتریان و رضایت مشتریان عرضه ی محصولات آشپزخانه ای خود را با قیمت های مناسب و ارزان و با کیفیت قابل توجه پر فروش می رساند.

مجموعه پخش پلاستیک آریا تمام اجناس درجه ۱ و تولید شده از مواد نو را عرضه می کندو ارسال بار به تمام نقاط کشور می باشد.

قیمت های لوازم و اجناس حراجی ، مناسب و در پایین ترین قیمت پخش می شود . سبک فروش مجموعه پخش پلاستیک آریا به صورت تلفنی و حضوری و راه های ارتباطی دیگر شامل واتساپ ، اینستاگرام و تلگرام می باشد.

پخش آریا با بیش از ۴۰۰۰ قلم اجناس حراجی ۲۰۰۰ فروش و اجناس ۵۰۰۰ فروش و لوکس فروش می باشد.

و هیچگونه محدودیتی در خرید از مجموعه پخش پلاستیک آریا وجود ندارد و یا به صورت دربستی و یا از طریق باربری برای شما ارسال می شود.

امید است بتوان با رضایتمندی و اطمینان خاطر شما مشتریان عزیز به صورت مستعد گامهای مثبت تری را در زمینه ی فروش و پخش انواع ظرف آشپزخانه ای و لوازم منزل برداریم.

منبع: https://www.pakhshariyaa.com/%d8%aa%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%ae%da%86%d9%87-%d8%b4%d8%b1%da%a9%d8%aa/

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه