پمپ باد ۳۵۰ لیتری ایستاده

در اصفهان ، اصفهان
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استاناصفهان
    شهراصفهان
    قیمتقیمت توافقی
    شماره های تماس09133063660

پمپ باد ۳۵۰ لیتری اسپادان با مخزن ایستاده به حجم ۳۵۰ و ضخامت ورق ۵ میلیمتر دارای ۳ سیلندر و دارای حجم خروجی ۳۸۰ لیتر بر دقیقه است الکترو موتور این مدل دارای قدرت ۳ اسب بخار است و رنگ مخازن رنگ استاتیک است.همچنین میتوان بر اساس نیاز مشتریان سیلندر و موتور را از بالای پمپ بر روی شاسی جدا انتقال داد.

گروه صنعتی اسپادان آمادگی لازم برای تولید پمپ باد و مخازن هوای فشرده را در سایز های مختلف از ۵۰ تا ۸۰۰۰ لیتر به صورت ایستاده و خوابیده را داردو همچنین این شرکت امادگی لازم را برای شخصی سازی پمپ باد یا مخزن را بر اساس نیاز مشتریان دارد.
گروه صنعتی اسپادان در حال حاضر در اصفهان مستقر می باشند و نماینده های فعال در شهر های اصفهان, اهواز, شهرکرد, شیراز, دزفول,یزد, بندرعباس ,…دارد.

این شرکت محصولات خود را با بروزترین ماشین آلات تولیدی و متناسب با استاندارهای روز ایران و جهان تولید می کند و شرکت دارای نیروی های مجرب است که آمادگی خصوصی سازی محصولات خود را بر اساس نیاز مشتریان خود دارد که پمپ باد را در سایز های مختلف و انواع مختلف افقی و عمودی تولید می کند و حتی بر اساس نیاز شما قدرت موتور و رنگ و …. تنظیم می شود .همچنین تمام کمپرسور های هوا شرکت به مدت ۱ سال شامل گارانتی تعمیر و تعویض است وهمچنین همانند گذشته آمادگی ارسال محصولات و خدمات را به اقصی نقاط ایران و خاور میانه دارد.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره های 09133063660 تماس بگیرید یا به سایت www.spadantools.com مراجعه کنید .

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه