پمپ باد 500 لیتری

در اصفهان ، اصفهان
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استاناصفهان
    شهراصفهان
    قیمتقیمت توافقی

کمپرسور هوا 500 لیتری اسپادان دارای مخزن به حجم ۵۰۰ لیتر می باشد که مخزن اين مدل داراي ۴ ميليمتر ضخامت و بوده كه كاملا منطبق با استاندارد CE است که اين مسئله باعث افزايش ايمني دستگاه ها به علت مقابله با رطوبت داخل هواي فشرده در مخزن مي‌شود. این کمپرسور ها در دو مدل با مخزن ۵۰۰ لیتر ایستاده و خوابیده ( مخزن افقی) تولید می شود. در صورتی که محدودیت فضا ندارید می توانید از کمپرسور باد ۵۰۰ لیتری با مخزن افقی استفاده کنید در غیر اینصورت پمپ باد ۵۰۰ لیتری ایستاده گزینه ی مناسبی است. همچنين مخزن اين كمپرسور داراي پيچ تخليه رطوبت داخل مخزن نيز است. هنگامي كه فشار داخل مخزن به حداكثر مي‌رسد، كليد قطع كن اتومات به طور خودكار كاركرد موتور را قطع كرده و نيز هنگامي كه فشار داخل مخزن به حداقل مي‌رسد، دستگاه به صورت اتومات روشن شده تا هواي فشرده داخل مخزن را پركند. بر روی کمپرسور هوا دکمه ری استارت جهت حفاظت از موتور دستگاه تعبیه شده است.

الکترو موتور این مدل دارای توان خروجی 2 اسب بخار است و ولتاژ ورودی موتور ۲۲۰ ولت است. فشار هوای خروجی دستگاه ۱۲ بار است و حجم هوای خروجی ۵۰۰ لیتر است و سرعت دستگاه در حالت بی باری ۲۸۰۰ دور در دقیقه میباشد.
گروه صنعتی اسپادان محصولات خود را با بروزترین ماشین آلات تولیدی و متناسب با استاندارهای روز ایران و جهان تولید می کند و شرکت دارای نیروی های مجرب است که آمادگی خصوصی سازی محصولات را بر اساس نیاز مشتریان خود دارد که پمپ باد را در سایز های مختلف و انواع مختلف افقی و عمودی برای نیاز مشتریان تولید می کند و حتی بر اساس نیاز شما قدرت موتور و رنگ و …. تنظیم می شود .
همچنین تمام کمپرسور های باد شرکت به مدت ۱ سال شامل گارانتی تعمیر و تعویض است وهمچنین همانند گذشته آمادگی ارسال محصولات و خدمات را به اقصی نقاط ایران و خاور میانه دارد.
هدف ما رضایت مشتریان و کیفیت است

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه