پیمانکار مجاز ساخت استخر در ایران

در تهران ، آجودانیه
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانتهران
    شهرآجودانیه
    قیمتقیمت توافقی
    شماره های تماس09121978874

NAQIBSAZEH GROUP

گروه ساختمان و تاسیسات نقیب سازه
مشاوره ، محاسبه ، طراحی ، نظارت ، تجهیز و اجرای کامل پروژه های :
استخر ، آبنما ، جکوزی ، پارک آبی ، مجتمع آبدرمانی
اتاق ماساژ ، تونل مه ، حمام سنتی ، حمام ترکی
سونا خشک ، سونا بخار ، سونا برف ، سونا نمک
در ایران و کشورهای همجوار

گروه بازرگانی نقیب سازه
واردات ، مشاوره ، محاسبه ، فروش و خدمات پس از فروش تجهیزات کامل پروژه های :
پارک آبی ، آبدرمانی ، استخر ، سونا ، جکوزی در ایران

سازه انواع استخر
صرف نظر از کاربری استخرهای شنا ، سرپوشیده یا سرباز بودن آن ها و سایر عوامل
انواع استخرها از نظر جنس سازه را می توان در موارد زیر دسته بندی کرد :
– استخرهای بتنی
– استخرهای آب بندی شده با وینیل
– استخرهای فایبر گلاس
– استخرهای چوبی

استخرهای بتنی
از میان انواع مختلف استخرها، استخرهای بتنی از بیشترین انعطاف پذیری برخوردار هستند. به طوری که شکل و طرح اجرا شده در محوطه استخر را می توان با آرماتوربندی مناسب اجرا کرد.
اولین مرحله برای اجرای یک استخر بتنی، تهیه پلان های مهندسی است. گودبرداری، آرماتوربندی و ساخت فونداسیون در مرحله بعد و با توجه به پلان های مهندسی انجام می گیرد. برای آرماتوربندی استخرهای بتنی از میلگردهای فولادی استفاده می شود. قالب های بتنی استاندارد معمولا از جنس چوب، فایبرگلاس یا فولاد ساخته می شوند. در واقع نوع قالب بندی است که نمای سطح بتن را پس از برداشتن قالب ها تعیین می کنند. پس از پایان آرماتوربندی نیز عملیات بتن ریزی انجام می شود. پس از عمل آوری بتن که زمان آن متناسب با شرایط آب و هوایی منطقه و ضخامت لایه بتن متغیر است، نمای سطح با استفاده از روش ها و مواد مختلف شکل می گیرد.
استخرهای بتنی از لحاظ شیوه استفاده از بتن خود به زیر گروه های مختلفی تقسیم بندی می شوند. اولین گروه از این استخرها، استخرهای ساخته شده با بتن قالب گیری شده هستند. بسته به نوع قالب های بتنی مورد استفاده، استخرهای قالب گیری شده نیز به دو گروه یکپارچه و چند تکه طبقه بندی می شوند. گروه دیگری از از استخرهای بتنی، استخرهایی هستند که با استفاده از بتن خود به زیر گروه های مختلفی تقسیم بندی می شوند.
گروه دیگری از استخرهای بتنی ، استخرهایی هستند که با استفاده از بتن پاشیدنی ساخته می شوند. در این روش، بتن با استفاده از بتن پاش در میان آرماتورهای استخر پاشیده می شود. بتن پاشیدنی نیز به روش خشک و مرطوب قابل استفاده است. گروه سوم از استخرهای بتنی، استخرهایی هستند که با بتن خشک کوبیده شده ساخته می شوند. گروه چهار نیز استخرهای ساخته شده با بلوک بتنی هستند. به طور کلی استخرهای بتنی از بتن مسلح ساخته می شوند. از آنجا که بتون ماده ای متخلخل است و آب به راحتی در آن نفوذ می کند، پوسته این استخرها معمولا به همراه یک روکش مقاوم در برابر آب روکش می شوند.

روش های ساخت استخر بتنی
۱- استفاده از بتن مسلح تحت فشار به منظور کسب اطمینان از این که دیوارها و کف استخر به صورت دائمی در حالت فشاری باقی خواهند ماند. البته از این روش می توان برای معابر پیرامون کاسه استخر و کف مناطق مرطوب نیز استفاده کرد که البته این بستگی به شیوه طراحی دارد.
۲- استفاده از بتن مسلح به صورت ساندویچی که این روش موجب افزایش شدید بار مرده سازه می شود.
۳- است

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه