چاپ مگنت تبلیغاتی روی یخچال،ماشین و …

در تهران
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانتهران
    خیابانیوسف آباد، خیابان دوازدهم، بعد از تقاطع بیستون، پلاک 57
    قیمتقیمت توافقی
    شماره های تماس02187700017

مگنت جسمی دارای نیروی مغناطیسی که قادر است اجسام فلزی را به طرف خود بکشد و به راحتی روی آن ها چسبیده و از آن جدا شود. در چاپ مگنت که روی کاغذ استیکر توسط دستگاه‌های یووی رول، in door و out door انجام می گیرد، تصاویر بر روی یک طرف مگنت چاپ می شود.
در چاپ مگنت که روی کاغذ استیکر توسط دستگاه‌های یووی رول، in door (اپسون و موتو) و out door انجام می گیرد، تصاویر و طرح و نقش‌های مختلف بر روی یک طرف مگنت چاپ می شود و به جهت افزایش ماندگاری و مقاومت بیشتر روی سطح مگنت را لمینت (سرد یا گرم) می کنند. پس از انجام عملیات چاپ و چسباندن لمینت می توان آن را در ابعاد و اشکال مختلف توسط دیجیتال کات برش داد.
مراحل ثبت سفارش مگنت:
برای سفارش چاپ مگنت لازم است فایلی که مشتری ارسال می کند به صورت لایه بسته با فرمت های Tiff و PSD باشد که از طریق لینک تلگرام http://telegram.me/samdhprintt برای ما ارسال کنید.
پس از ارسال فایل توسط مشتری و بررسی توسط اپراتور، سفارش ثبت شده و زمان انجام کار و تحویل محصول پس از بررسی مقدار کار چاپ (محاسبه بر اساس متراژ)، حجم، اندازه و تعداد کار به مشتری اعلام می‌گردد (این زمان از یک ساعت تا یک روز متفاوت است).
ارسال این محصول به تمام نقاط تهران با استفاده از آژانس، اسنپ و پیک موتوری انجام می گیرد و همچنین ارسال به کلیه شهرهای جهان و ایران از طریق زمینی، دریایی و هوایی امکان پذیر است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه