چاپ کاور لباس در اهواز

در خوزستان
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانخوزستان
    خیاباناهواز، انتهای خ آزادگان (24 متری)، نرسیده به پل سیاه، بین خ نبی ئی و شمخانی، پ 370
    قیمتقیمت توافقی
    شماره های تماس06132233001

چاپ کاور لباس در اهواز
امروزه محصولی با عنوان کاور لباس که از آن با نام‌های گوناگونی همچون کاور کت شلوار، کاور مانتو، کاور لباس مجلسی، کاور لباس عروس و … یاد می‌شود به طور چشمگیر و فراگیری مورد استفاده عموم قرار گرفته است.

فرض کنید صاحب یک بیلبورد سیار در سطح شهر هستید، با حرکت بیلبورد شما در شهر عده ی زیادی با برند شما آشنا می شوند. کاور لباس تبلیغاتی این وظیفه را برای شما انجام می دهد.

شما با ارائه ی کاور لباس تبلیغاتی به مشتریان، نشان می دهید که به مشتری خود و خرید انجام شده توسط وی اهمیت می دهید، ارائه ی محصول شما در کاور لباس تبلیغاتی نشان دهنده ی احترام شما به مشتری، محصول و تجارت شماست. کاور لباس فرم و ظاهر پوشاک خریداری شده توسط مشتری را تا مدت قابل قبولی حفظ می کند که در صورت عدم استفاده مچاله شده و از شکل می افتد.

کاور لباس در اهواز
مجتمع چاپ و تبلیغات پان به عنوان تولید کننده کاور لباس در اهواز آن را در گرماژ 90 گرم تولید و عرضه میکند. کاور لباس علاوه بر تنوع در اندازه و رنگ دارای شکاف بالای کاور برای قرار دادن چوب لباسی درون آن برای حمل و جابه جایی آسانتر می باشد . کاور لباس با زیپ محصولی بسیار شیک و شکیل است برای کسانی که دوست دارند راحتی و دوام بیشتر را همراه هم داشته باشند. این محصول مناسب برای تولیدی پوشاک، بوتیک و مغازه های بزرگ کت شلوار، لباس فروشی، مانتو فروشی و … است که برای نگه داری پوشاک در مدت زمان طولانی بدون هیچ گونه آسیبی به لباس بر روی رگال و چوب لباسی آویزان می گردد .

قیمت کاور لباس
علاوه بر انتخاب گرماژ پارچه متناسب با وزن و اندازه کالای شما، استفاده از زیپ، طلق، رنگ و تعداد ضرب چاپ کاور لباس و … در زیبایی دو چندان و قیمت کاور لباس در اهواز تاثیر گذارند.

قیمت مناسب، سرعت در تحویل و کیفیت بالا از مزیت های کار مجتمع چاپ و تبلیغات پان است. در تمام مراحل کار ، توسط ناظر تولید و چاپ، کیفیت کار شما کنترل میگردد تا از ایرادات احتمالی جلوگیری شود. به شما این اطمینان داده میشود که در صورت وجود هر گونه اشکال در کار، آن اشکال رفع و در صورت رفع نشدن، خسارت آن جبران می شود.

ابعاد کاور لباس
کاور لباس تبلیغاتی 100×60
کاور لباس تبلیغاتی 120×60
کاور لباس تبلیغاتی 170×60

زمان تحویل کاور لباس
اگر سایز و مدل کاور لباس از قبل تولید شده باشد، زمان تحویل آن نسبت به چاپی که قرار است روی آن بخورد بین 3 الی 4 روز کاری زمان می برد . اگر کاور لباس مورد نظر شما از قبل تولید نشده باشد، نیاز به 7 الی 10 روز کاری برای تولید آن است.

مجتمع چاپ و تبلیغات پان
مدیر فروش
علی شیرزاد
دفتر مرکزی: خوزستان، اهواز، انتهای خ آزادگان (24 متری)، نرسیده به پل سیاه، بین خ نبی ئی و شمخانی، پ 370
کارگاه: خوزستان، اهواز، میدان خلیج فارس (دروازه)، لاین کندرو، نبش خ درویشی 3

09168115002
06132233001
marketingmanager687@gmail.com
https://pan724.com/fabric-bag-products.php

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه