چراغ های LED کلین روم

در تهران
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانتهران
    خیابانآیت اله کاشانی
    قیمتقیمت توافقی
    شماره های تماس02144174341

گروه رایمون یکی از شرکت های صاحب تکنولوژی در زمینه برنامه ریزی و مدیریت پروژه، مشاوره، طراحی، معتبرسازی، مستندسازی، اخد مجوزهای تولید، GMP داخلی و بین المللی اتاق های تمیز و خطوط تولید دارویی می باشد که با بهره گیری از نمایندگی شرکت IBARGUS هند،IBARGUS ENGINEERING SOLUTIONS و برند Foreview در زمینه ساخت ماشین آلات خاص صنعت داروسازی و ساخت تجهیزات خاص فضای تمیز به فعالیت می پردازد.

مهمترین ماموریت در ساخت و طراحی کلین رومها، جلوگیری از ورود گرد و غبار یا هر نوع آلاینده زیست محیطی به داخل اتاق می باشد. در بحث روشنایی اتاق تمیز هم این موضوع اولویت اول می باشد. در طراحی روشنایی اتاق تمیز، گزینه های متفاوتی وجود دارد که انتخاب گزینه صحیح بستگی به شرایطی چون هزینه برق مصرفی، هزینه های داخلی و آماده سازی، تعمیرات و نگهداری دارد. معمولا طراحان کلین رومها ترجیح می دهند که روشنایی اتاق تمیز 1 درصد از انرژی مصرفی کل اتاق باشد.
معمولا در کلین رومها ابزارهای کوچک و با دقت بالا وجود دارد که به همین خاطر چراغهای کلین روم می بایست شار نوری بالایی داشته باشند. و برای ایجاد تعادل درمیزان مصرف و شار نوری، از چیپ های ال ای دی با بهره وری بالا استفاده می شود. در طراحی روشنایی اتاق تمیز معمولا مهمترین عامل تاثیر گذار، محل تجهیزات می باشد. و با نصب روشنایی در محل های صحیح می توان از انرژی و روشنایی بیشترین بهره را برد. عامل مفیدی که در روشنایی کلین روم ها نقش بسزایی دارد رنگ سقف، دیوارها و کف اتاق است که معمولا سفید و روشن هستند. این باعث می شود که نور چراغ کلین روم بهره وری بالاتری داشته باشد.
عوامل منفی در طراحی کلین روم وجود سیستم های تهویه زیاد با فیلترها و … در سقف است که فضای طراحی شما را محدودتر می کند و می بایست با طراحی روشنایی صحیح از انرژی حداکثر بهره را برد. مرسوم ترین طراحی در کلین رومها، ساخت سقفی با دسترسی از پشت می باشد. این امر باعث می شود که تعمیرکار برای دسترسی به تجهیزات (هواکش، روشنایی و …) نیازی به ورود به اتاق تمیز نداشته باشد و اتاق ایزوله بماند. و به همین دلیل چراغهای با دسترسی از پشت، پرسفارش ترین چراغهای کلین روم می باشد.

تلفن ثابت : 44174341-021
وب سایت : raymontech.com

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه