چشمی دیجیتال درب

در البرز
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانالبرز
    قیمتقیمت توافقی
    شماره های تماس09128699789

چشمي ديجيتال اتوبان
چشمي چيست ؟
به حفره اي که در وسط درب هاي آپارتماني ايجاد شده و مجهز به يک لنز بوده ، چشمي گفته مي شود که به کمک آن مي توانيد افراد پشت درب را قبل از باز نمودن درب براي اطمينان و امنيت بيشتر مشاهده کنيد و سپس تصميم به باز کردن درب بگيريد .
کاستي هاي چشمي هاي معمولي :
يکي از کاستي هاي اين چشمي ها عدم کارايي درست در نور کم بود و عدم امکان استفاده در تاريکي مطلق بود که در صورتي که شخص پشت درب هنگام تاريکي مراجعه مي کرد عمدا چراغ راهرو را روشن نمي کرد عملا اين وسيله بدون استفاده باقي مي ماند .
يکي ديگه از کاستي ها اين بود که کودکان امکان استفاده از اين محصول رو نداشتند و براي سالمندان نيز چندان قابل استفاده نبود.
معضل بعدي اين چشمي ها ، زاويه ديد بسيار محدود و تصوير غير واقعي و نامعلومي بود که توسط ارائه مي شد .
يک معضل امنيتي ديگر هم اين بود که شخصي که پشت درب بود از روي سياه تر شدن لنز چشمي ، مي توانست به رصد شدن خود توسط صاحب واحد پي ببرد .
علاوه بر همه اينها ، عدم تنوع در رنگ و طراحي هم مواردي هست که ميتوان به اين مشکلات اضافه کرد .
چشمي ديجيتال :
امروزه چشمي هاي ديجيتالي به بازار آمده است که طرفداران بسياري پيدا کرده است. اين چشمي هاي ديجيتالي داراي يک نمايشگر هستند که ديدن افراد پشت درب را راحت تر مي کند و اين روزها کاربرد بيشتري نسبت به چشمي هاي معمولي يا اپتيکال پيدا کرده اند. اين چشمي هاي ديجيتالي مدرن داراي صفحه مانيتور رنگي هستند که زاويه ديد را افزايش داده اند.چشمي هاي ديجيتال قابليت هاي بسيار بيشتري از چشمي هاي معمولي دارند از اين رو توصيه ميشود تا به جاي چشمي هاي سنتي از چشمي ديجيتال استفاده کرد. چشمي هاي ديجيتال از يک دوربين و يک صفحه نمايش تشکيل شده اند تا شما بتوانيد به راحتي فردي که پشت درب منزل يا محل کار شما قرار دارند را تشخيص دهيد.تصويري که در يک چشمي معمولي به سختي ديده ميشود توسط چشمي ديجيتال به صورت يک تصوير بزرگ و روشن نمايش داده مي شود که قابل ذخيره سازي است .
چشمي ديجيتال اتوبان :
چشمي ديجيتال مدل AP28M03 محصول سال 2021 صنايع الکترونيک اتوبان با بکارگيري تکنولوژي و مهندسي بومي ، محصولي متمايز و با امکانات فراوان ، به ارمغان آورده است .
در زير به تعدادي از قابليت هاي اين محصول که دو عملکرد زنگ درب ، چشمي ديجتال درب را در يک قالب ارائه داده است مي پردازيم :
• نصب راحت و سريع و جايگزيني آسان آن با نسل قبلي چشمي ها ، بدون نياز به سيمکشي و حتي هيچگونه آسيبي به در ، اولين مزيت اين محصول مي باشد . حتي پس از مدتي استفاده ميتوان براحتي اين محصول را به درب ديگري منتقل کرد .
• امکان انتخاب دو مدل مدرن يا سنتي ( کلاسيک ) و همچنين تنوع رنگ زياد اين محصول باعث شده است که علاوه بر فراهم کردن رضايت همه سليقه ها ، بتوانيد آن را با رنگ درب يا اجزاء ديگر درب ، ست کنيد .
• علاوه بر اين ، امکان نصب اين محصول روي انواع درهاي معمولي و ضد سرقت با ضخامت هاي متفاوت فراهم شده است .
• منوي اين محصول در عين سادگي ( به دليل مصرف بهينه باتري ) ، تنظيمات و امکانات فوق العاده اي دارد که مي توانيد از طريق يک نمايشگر LCD 3 اينچي آن را مديريت کنيد .
• از طريق اين منو ، کاربر مي تواند ملودي هاي متفاوت و منحصر به فرد و حتي ايراني براي زنگ تنظيم کند و قدرت صداي

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه