کاربران بانک سوال گزینه دو چه کسانی هستند؟

در تهران

بانک سوال برای داوطلبان آزمون سراسری ،دانش آموزان پایه های دهم و یازدهم و دانش آموزان دوره اول متوسطه، با ثبت نام در آزمون های گزینه دو و متناسب با تعداد مراحل ثبت نام شده، ارائه می شود. به این صورت که متناسب با تعداد مراحل ثبت نامی، امتیاز دریافت می کنند و از طریق این امتیاز می توانند بسته های دسترسی به بانک را خریداری نمایند. جهت ثبت‌نام در آزمون های مؤسسه گزینه دو و اطلاع از شرایط آن، می‌توان با نمایندگی شهر خود تماس بگیرند یا از لینک مارکت گزینه دو بصورت آنلاین ثبت‌نام نمایند و در نتیجه بصورت رایگان و بدون هزینه به بانک سوال دسترسی داشته باشند.

بانک سوال و آزمون های آنلاین گزینه دو این امکان را فراهم کرده اند که داوطلبین روند مطالعه و آزمون را به صورت مدیریت شده انجام دهند. در بانک سوال گزینه دو، سعی بر این شده است تا تمامی نیازهای دانش آموزان در دسترسی به سوالات، فراهم شود.

ویژگی های بانک سوال گزینه دو
• بانک سوال با تنوع بسیار زیاد
• آزمون ساز قدرتمند به همراه بانک آزمون غنی
• تحلیل دقیق و قوی نتایج آزمون
• و….
شما می توانید در بانک سوال گزینه دو بعد از مطالعه هر مبحث یا هر فصل از کتاب درسی، از خودتان آزمون بگیرید و بانک سوالات جامع دسترسی داشته باشید. بعد از آزمون شما می توانید فورا نتیجه را با یک تحلیل دقیق و قوی مشاهده کنید. بانک سوال گزینه دو مجموعه از هزاران سوال معتبر طراحی شده توسط اساتید و معلمین برتر است.

هزینه دسترسی به بانک سوال گزینه دو
نرم افزار بانک سوال گزینه دو برای تمامی دانش آموزانی که در آزمون‌های گزینه دو شرکت می‌کنند رایگان بوده و نیازی به پرداخت هزینه اضافه نیست.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه