کالیبراسیون شیر اطمینان در آزمایشگاه سنجش گستر کاوه

در تهران ، تهران
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانتهران
    شهرتهران
    قیمتقیمت توافقی
    شماره های تماس02122909455

کالیبراسیون شیر اطمینان در آزمایشگاه سنجش گستر کاوه
آزمایشگاه کالیبراسیون سنجش گستر کاوه فعال در زمینه کالیبراسیون، تعمیر و تنظیم تجهیزات اندازه گیری مطابق با صلاحیت های موجود در گواهی نامه های این شرکت می باشد. از دیگر زمینه های فعالیت این شرکت تامین تجهیزات کالیبراسیون با پشتیانی ایده گستر کاوه (شرکت مادر) می باشد و این نکته به ما این فرصت را داده که با بهره گیری از نمایندگی های انحصاریWIKA /Dh-budenber و ISOTECH آزمایشگاه ها یی با جدید ترین و پیشرفته ترین استاندارد های مرجع و نیروی متخصص و کار آزموده داشته باشیم.
شرکت سنجش گستر کاوه در سال 94 موفق به راه اندازی سایت 2 (مکانی به مساحت 1000 متر مربع) جهت کالیبراسیون شیر های اطمینان گشته است. راه اندازی این بخش به پشتوانه شرکت ایده گستر کاوه و بهره گیری از نمایندگی انحصاری برند ITAL CONTROL ایتالیا می باشد. این آزمایشگاه مجهز به یکی از جدیدترین تست بنچ های شرکت ITAL CONTROL بوده و در این راستا خدمات تست، تعمیر و تنظیم شیر های اطمینان را نیز دارا می باشد.
آزمایشگاه کالیبراسیون ما دارای گواهی نامه به شماره ISO/NACI 17025 NO 150 از نظام تایید صلاحیت ایران(NACI) می باشد و در این راستا ردیابی خود را به استاندارد های ملی و بین المللی از جمله UKAS و DKD حفظ نموده است.
ازدیگر کمیت های قابل کالیبره در آزمایشگاه های ما کالیبراسیون دما ،کالیبراسیون جرم و حجم، کالیبراسیون شیمی، کالیبراسیون نیرو و ابعاد می باشد.
همچنین این شرکت دارای فعالیت بسیار چشمگیری در زمینه تامین تجهیزات کالیبراسیون همراه با گواهی قابل ردیابی و ارائه خدمات مشاوره ای در زمینه تاسیس آزمایشگاه با استفاده از امکانات بازرگانی در بخش ایده گستر کاوه و امکانات فنی در آزمایشکاه داشته است

آدرس وب سایت : www.sgk-ir.comوwww.igk-ir.com
شماره موبایل و ارتیاط از طریق تلگرام : 5956817 – 0912 و 0225748-0919
تهران، بلوار میرداماد، خیابان نساء، کوچه پیرزاده، پلاک3.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه