کانال هواساز کلین روم

در تهران
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانتهران
    خیابانآیت اله کاشانی
    قیمتقیمت توافقی
    شماره های تماس02144174341

گروه رایمون یکی از شرکت های صاحب تکنولوژی در زمینه برنامه ریزی و مدیریت پروژه، مشاوره، طراحی، معتبرسازی، مستندسازی، اخد مجوزهای تولید، GMP داخلی و بین المللی اتاق های تمیز و خطوط تولید دارویی می باشد که با بهره گیری از نمایندگی شرکت IBARGUS هند،IBARGUS ENGINEERING SOLUTIONS و برند Foreview در زمینه ساخت ماشین آلات خاص صنعت داروسازی و ساخت تجهیزات خاص فضای تمیز به فعالیت می پردازد.
در واقع در تعریف کانال می توانیم بگوییم محفظه ای برای عبور هوا است که وظیفه اصلی آن انتقال هوا و یا تخلیه هوا است. این کانال ها در اندازه، شکل و جنس گوناگون وجود دارد.

کانال های اتاق تمیز بخش مهمی از سیستم هواساز و تهویه هستند که در جهت استفاده کامل از هواساز طراحی و اجرا می شوند. در کانال کشی هواساز پارامترهایی مثل طول کانال ها، تعداد انشعابات، نوع فن، ظرفیت فن، تعداد فیلتر، ابعاد فیلتر، تعداد سه راهی و تعداد زانویی و دیگر شاخص ها را باید مد نظر گرفت. کانال کشی اتاق تمیز انواع مختلفی دارد. انواع کانال کشی کلین روم ها متناسب با کلاس کلین روم و نوع هواساز ها و فیلتر باکس ها استفاده می شوند.

کانال هواساز اتاق تمیز به منظور انتقال هوا با درجه تمیزی معین به اتاق تمیز است. در کانال کشی اتاق تمیز از انواع مختلفی از کانال های گرد و چهارگوش استفاده می شود.

کانال های گرد بیشترین مورد استفاده را دارد که از جنس pvc و پلی یورتان و گالوانیزه هستند. کانال گرد به علت نداشتن کنج و اتصال مناسب و افت فشار استاتیک کمتر مناسب اتاق تمیز است.

جنس این نوع کانال ها از جنس آهن گالوانیزه است. در بسیاری مواقع هم از کانال هایی با جنس ورق استیل نیز استفاده می شود. اگر طراحی و اجرای سیستم کانال کشی اتاق تمیز حرفه ای انجام شده باشد، کالا و کاربر هردو از هر نوع آلودگی در این گونه فضا ها حفاظت می گردند. به دلیل حرفه ای بودن سیستم تهویه اتاق تمیز باید کانال کشی اتاق تمیز نیز بسیار حرفه ای انجام شود. برای طراحی و ایجاد کانال های هواساز یک سری مسایلی قابل توجه است.

تلفن ثابت : 44174341-021
وب سایت : raymontech.com

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه