کتاب داستان اختصاصی کودکان

در تهران
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانتهران
    خیابانمیدان انقلاب
    قیمتقیمت توافقی
    شماره های تماس09196889330

کتاب داستان شخصی سازی شده در داستانت
از طریق سفارش آنلاین انواع کتاب اختصاصی مناسب کودکان در قالب داستانهای آموزشی، دلبندتون رو قهرمان داستان کنین و از نوین ترین روش های آموزشی استفاده کنین.
www.dastanet.com
021-476269
داستانت بزرگترین وب سایت خرید کتاب داستان کودک با بیش از 2000 نویسنده و تصویرگر با قرارگیری تصویر و نام کودکتان در قالب داستان به راحتی هر گونه نیاز به آموزش یا رفع مسائل و دغدغه شما نسبت به فرزندانتان را برطرف میسازد.
برای خرید کتاب داستان اختصاصی کافیست وارد سایت داستانت شوید، کتابها را رایگان مطالعه کنید، آنها را با قرارگیری تصویر و نام کودکتان شخصی سازی کنید و آنلاین پرداخت نمایید. کتاب های داستانت به صورت رایگان به همراه قصه گویی صوتی در هر کجای ایران باشید برای شما ارسال میگردد. کتاب داستانها با تم و شخصیتهای کارتونی مورد علاقه کودکان مانند میکی موس و پو و باب اسفنجی بوده، همچنین امکان طراحی و تالیف داستان بر اساس موضوع و تم مورد نظرتان نیز قابل سفارش است.
www.dastanet.com
021-476269
کتاب داستان اختصاصی بعنوان هدیه ای ماندگار و مقذون به صرفه، بهترین کادو برای کودکان به مناسبت تولد، کادوی روز کودک یا روز دانش آموز، جشن فارغ التحصیلی، بهترین عیدی برای کودکان،کادو مناسب شاگرد نمونه و …. است.
داستانت از مولفین و تصویرگران حوزه کودک نیز دعوت به همکاری می نماید. چنانچه در داستان نویسی کودکان و تصویرگری مهارت دارید میتوانید بصورت دورکاری از طریق سایت داستانت اقدام به تکمیل فرم استخدام غیرحضوری نمایید.
www.dastanet.com
021-476269

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه