کرکره برقی حفاظتی امنیتی رول گیتر (Grill)

در تهران ، دروازه شمیران
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانتهران
    شهردروازه شمیران
    قیمتقیمت توافقی
    شماره های تماس02177527681 - 09108689300 خانم حسنی

درب رول آپ رول گیتر (Grill) با ساختار شبکه ای از میل ترانس (میلگرد تو پر) روکش شده توسط لوله استیل نگیر 304 و 201 از جمله ایمن ترین نوع کرکره های اتوماتیک رول آپ می باشد. ریل های کناری این سازه با جنس گالوانیزه امنیت این کرکره را بیشتر از نمونه های مشابه کرده است. پوشش رنگ ریل ها، رنگ کوره ای الکترواستاتیک (پادر کوتینگ) رال رنگ سیلور با پوشش رنگ بالا و کیفیت رنگ درجه یک با رنگ لوله ای استیل همخوانی و زیبایی جذابی را ایجاد کرده است.
کارکرد کرکره های رول گیتر با توجه به استفاده از غلطک هنگام ساخت، نسبت به کرکره های برقی مشابه کاملا بی صدا بوده و برای استفاده درب پارکینگ های مسکونی مناسب می باشد. از جمله موارد استفاده از کرکره های اتوماتیک رول گیتر می توان به طلافروشی ها، صرافی ها، درب ورودی مجتمع های مسکونی و تجاری، پاساژ ها، پنجره و درب های ویلا به عنوان حفاظ ایمنی، فروشگاه ها و … اشاره نمود.
نوع متداول و رایج کرکره های رول گیتر (گریل) با روکش آلومینیوم یا گالوانیزه می باشد. شرکت د.ک سازه با بهره گیری از دانش روز اروپا نوع روکش استیل را تولید و به مصرف عموم رسانده است. از ویژگی های روکش استیل می توان به استحکام بالا، زنگ نزدن و براق بودن و زیبایی کرکره اشاره کرد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه