کرکره برقی درب اتوماتیک اراک

در مرکزی
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانمرکزی
    خیاباناراک شهرک صنعتی حاجی اباد
    قیمت180,000 تومان
    شماره های تماس09186919450

تولید صفرتاصد انواع مقاطع آلومینیوم در کارخانه اراکرول واقع در کیلومتر 6 جاده اراک به سمت تهران.فروش مستقیم و بدون واسطه انواع تیغه کرکره و پنجره دوجداره (همچنین تولید و فروش هرگونه پرفیل اختصاصی مشتری ) با رنگ بندی مظابق با استند رنگ.
فروش تیغه در قالب تناژ ، متراژی ، دهنه ای و حتی تک دهنه ای.
تحویل کالا درب کارخانه. ارسال کالا بصورت دربستی و یا جهت صرفه اقتصادی در سفارش های کم حجم بصورت کنار باری با کم ترین هزینه می باشد.
امکان بازدید از سالن های تولید، رنگ ، مونتاژ این کارخانه برای همکاران و علاقه مندان این صنعت با هماهنگی قبلی مسئول محترم واحد فنی امکان پذیر می باشد.
قیمت جمعی یک سفارش درب کرکره برقی رابطه مستقیم به ابعاد درب مشتری ( توازن بین متراژ و وزن تیغه در متر مربع که با توجه به نمودار مربوطه توسط واحد فنی به خریدار پیشنهاد داده میشود) و نوع تیغه انتخابی که حدود 21 نوع در وزن های مختلف می باشد و همچنین قیمت روز مواد اولیه دارد.
لطفا جهت اخذ مشاوره رایگان ( کسب اطلاع از نحوه اندازه گیری دقیق یا هماهنگی جهت ارسال کارشناس نصب ، کسب اطلاع در زمینه تعمیر و نگهداری پس از نصب ، اطلاع از قیمت انواع تیغه و انواع موتور کرکره و…) با یکی از شماره های واحد فروش کارخانه تماس حاصل فرمایید.
09186919450 09357611931 08658273758

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه