کلاس تیزهوشان

در تهران

درباره کلاس های تیزهوشان
آموزشگاه علمی دانشمندان جوان با مجوز رسمی از آموزش و پرورش، به صورت مجزا، برای دختران و پسران، دوره های آمادگی جهت آزمون ورودی مدارس تیزهوشان و سایر مدارس خاص و برتر کلاس تیزهوشان برگزار میکند.

با تدریس استاد علی جعفری رتبه ۱ کنکور ارشد، معلم نمونه استان تهران در ۳دوره متوالی،مولف کتاب و… برای کلاس هوش و تیزهوشان ششم و اساتید برتر جهت آمادگی دانش آموزان نهم برای آزمون ورودی نهم به دهم .

در آموزشگاه دانشمندان جوان دوره های آمادگی تیزهوشان ششم(کلاس هوش) را می توانید از پایه چهارم، یا پنجم و یا خود ششم با عنوان کلاس های پیشرفته ثبت نام و شروع کنید.واضح است است که هرچه زودتر اقدام به شرکت در کلاس های هوش و استعداد تحلیلی دانش آموز دلبندتان کنید،نتیجه مطلوب تری خواهید گرفت. همچنین برای آمادگی آزمون ورودی تیزهوشان نهم به دهم، از پایه ی هشتم و نهم می توانید وارد کلاس های آمادگی آزمون های مدارس خاص شوید.

کلاس های تیزهوشان دانشمندان جوان به دو صورت حضوری و آنلاین برگزار می شود.همچنین تنها آموزشگاهی در تهران هستیم که برنامه مطالعاتی تا شب آزمون به بچه ها ارائه می دهیم و دانش آموزان تا روز آخر پشتیبان ،برنامه مطالعاتی و … دارند. همچنین برگزاری دوره های مطالعاتی ،دوره نقره ای ،دوره طلایی و… را نیز برگزار میکنیم. دانش آموزان بصورت متداوم در حال آزمون دادن و تحلیل آزمون هایشان هستند تا در آزمون های بعدی نقاط قابل بهبود خود را تقویت کنند.

نتایج درخشان سالهای گذشته دانش آموزان دانشمندان جوان نشان از موفقیت مسیری که برایشان در نظر گرفتیم دارد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه