کمپرسپر هوا ۲۵۰ لیتری

در اصفهان ، اصفهان
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استاناصفهان
    شهراصفهان
    قیمتقیمت توافقی

پمپ باد ۲۵۰ لیتری اسپادان دارای مخزن به حجم ۲۵۰ لیتر میباشد که مخزن اين مدل داراي ۴ ميليمتر ضخامت و وزن 143 کیلوگرم بوده كه كاملا منطبق علت مقابله با رطوبت داخل هواي فشرده داخل مخزن مي‌شود. همچنين مخزن اين كمپرسور داراي پيچ تخليه رطوبت داخل مخزن نيز است. هنگامي كه فشار داخل مخزن به حداكثر مي‌رسد، كليد قطع كن اتومات به طور خودكار كاركرد موتور را قطع كرده و نيز هنگامي كه فشار داخل مخزن به حداقل مي‌رسد، دستگاه به صورت اتومات روشن شده تا هواي فشرده داخل مخزن را پركند.بر روی دستگاه دکمه ری استارت جهت حفاظت از موتور دستگاه تعبیه شده است.شما می توانید این کمپرسور را با توجه به اندازه فضای کاری خود به دو صورت سفارش دهید : با مخزن ایستاده و یا با مخزن افقی

الکترو موتور این مدل دارای توان خروجی 2 اسب بخار است و ولتاژ ورودی موتور ۲۲۰ ولت است و برق مورد نیاز باید ۳ فاز باشد. فشار هوای خروجی دستگاه ۱۰ بار است و حجم هوای خروجی ۲۵۰ لیتر است و سرعت دستگاه در حالت بی باری ۲۸۰۰ دور در دقیقه میباشد.
با استاندارد CE است.
این شرکت محصولات خود را با بروزترین ماشین آلات تولیدی و متناسب با استاندارهای روز ایران و جهان تولید می کند و شرکت دارای نیروی های مجرب است که آمادگی خصوصی سازی محصولات خود را بر اساس نیاز مشتریان خود دارد که پمپ باد را در سایز های مختلف و انواع مختلف افقی و عمودی تولید برای نیاز مشتریان تواید می کند و حتی بر اساس نیاز شما قدرت موتور و رنگ و …. تنظیم میشود .همچنین تمام کمپرسور های باد شرکت به مدت ۱ سال شامل گارانتی تعمیر و تعویض است وهمچنین همانند گذشته آمادگی ارسال محصولات و خدمات را به اقصی نقاط ایران و خاور میانه دارد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه