کولر گازی گری با قیمت باور نکردنی در فروشگاه بادبزن

در تهران
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانتهران
    خیابانتهران -تهران نو-فلکه نوری-خیابان باستانی-بین11.31و11.32-پلاک 26
    قیمتقیمت توافقی
    شماره های تماس09124274886

فروشگاه بادبزن با عرضه محصولات اسپلیت و کولر گازی گری با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش نظیر نصب کولر گازی ، لوله کشی کولر گازی و … میزبان شما عزیزان می باشد . برای اطلاعات بیشتر با شماره های موجود در وبسایت تماس حاصل فرمایید.
کولر گازی گری تولید کارخانه گری در سال 1991 در شهر زوهای چین می باشد و سالانه تولید محصولات مطبوع خانگی به بیش از 60 میلیون دستگاه می رسد.این شرکت دارای هشت مرکز تولید در سراسر دنیا می باشد.
اسپلیت و کولر گازی گری یکی از بهترین و با کیفیت ترین سیستم های مطبوع دنیا است به طوری که در سال 2013 از هر سه عدد سیستم فروخته شده در جهان یکی از آنها متعلق به گری بوده است.
مشخصات اسپلیت و کولر گازی گری شامل کم بودن صدا و آرامش بیشتردر محیط وهم چنین صرفه جویی در مصرف برق می باشد.دارا بودن دکمه عملکرد حالت خواب،این حالت در کولر گازی گری باعث می شود خواب شیرین تری را تجربه کرد.تولید قطعات آمریکایی و مونتاژ آنها در چین، مجهز به تایمر خاموش و روشن 24 ساعته ،در این صورت با تنطیم آن نگران روشن ماندن دستگاه خود نباشید.
تنها کمپرسوری که در دمای زیر صفر هم همچنان کار میکند.این قابلیت در اسپلیت و کولر گازی گری در مناطق بسیار سردسیر بسیارکاربرد دارد. قابلیت تحمل کمپرسور برای مناطق شرجی و گرمسیر .همچنین کمپرسور کولر گازی گری قابلیت تحمل گرما تا 60درجه را هم دارد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه