کوین ترودو- آرزوی تو دستور توست

در قم ، قم
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانقم
    شهرقم
    قیمت39,000 تومان
    شماره های تماس09126514792

اگر در این صفحه حضور دارید، یعنی قصد دارید تصمیم بزرگی بگیرید و دوره کوین ترودو | آرزوی تو دستور توست می تواند معجزه باشد.
کوین ترودو کیست و دوره او چیست؟
کوین ترودو کسی که در مدت عمر خود بیزینس های زیادی شروع کرد و در این مسیر ثروت زیادی به دست آورده او مدت های زیادی در گروه های مخفی بوده و در این گروها اطلاعات و رموز موفقیت زیادی را کسب کرده است انجمن های مخفی برادرهود،اسکال اند بونز،فراماسونری و … گروه هایی هستند که کوین سعی در افشای اسرار ثروت و قدرت آنان دارد.
دوره کوین ترودو حاصل نتایج ثروتمندانی است که پس از فاش شدن آن سبب شده او به ده سال زندان محکوم شود علت این امر نارضایتی گروه قدرتمندی است که از افشای رازهای ثروتشان شاکی بودند.
این گروه ها که قدرت نفوذ و ثروت در دست آنان است نمی خواهند این رموز به دست سایر افراد برسد و برای خود رقیب ایجاد کنند اینقدر این اصول محکم و نتیجه بخش است که این افراد سینه به سینه این رموز را منتقل می کنند و به راحتی اجازه نمی دهند کسی از این دانسته ها آگاهی یابد چون دستیابی به این اسرار یعنی ایجاد رقیب برای خود این افراد.
کوین ترودو از کارهای نادرست این گروه ها هم پرده برمی دارد و از سانسور برخی کتاب ها و مستند ها خبر می دهد و ناگفته ها را می گوید.
دوبله این دوره کامل ترین ترجمه حال حاضر دوره کوین ترودو در ایران و رساترین و قابل فهم ترین ترجمه است شما می توانید این فایل ها را با یک هدفون یا هندزفری همیشه گوش کنید و مجبور نباشید به دنبال خط به خط ترجمه های نصفه و نیمه باشید
مراقب برخی سایت های کلاهبردار باشید این دوره صوتی است و هیچ فیلمبرداری از محل برگزاری سمینار در کوه های آلپ انجام نشده است و تصویری نیست.
این دوره در کوه های آلپ برگزار شده و عده ای از آنها ثروتمندانی هستند که خواهان ثروت بیشتری هستند.
قیمت این دوره از هر نفر شرکت کننده در کوه های آلپ ۱۰ هزار دلار بوده است حالا حساب کنید به پول ایران چه مبلغ زیادی می شود بعد از شش ماه افرادی که در این دوره شرکت کرده بودند از نتایجی که گرفتند اطرافیان خود را شگفت زده کردند.
شاید برایتان جالب باشد که مستند راز و کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید سانسور شده است.
مستند راز طبق گفته ی استر هیکس سانسور شده است.
پس از انتشار مستند راز استر هیکس اذعان داشت که نمی دانم چرا قسمت مهم این فیلم حذف شد و نشان داده نشد بله این گروه ها اینقدر قوی هستند که در رسانه ها نفوذ داشته باشند و اقدام به چنین کاری کنند بله این کار انجام شد.
تا به حال فکر کردید این همه آدم مستند راز را دیده اند و همه ی آنها نتیجه ای نگرفتند ؟ بله این کار توسط این گروه ها به خوبی انجام شده است.
کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید هم جز این دسته است.
اندرو کارنگی که ثروتمند ترین مرد عصر خودش بود سعی کرد این رموز را به ناپلئون هیل انتقال دهد در این میان هنری فورد از این اتفاق ناراحت بود و سعی داشت جلو این کار را بگیرد هر دوی اینها جز گروه های مخفی بودند که با آموزش دیدن فنون موفقیت به ثروت زیادی رسیده بودند ناپلئون هیل در کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید این اصول را منتشر کرد.
اما
متاسفانه پس از انتشار اولین نسخه ها این گروه ها متوجه شدند و تمام کتاب ها را جمع آوری کردند و بخش های مهم این کتاب را حذف کردند پس از حذف این قسم

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه