کیلس استارت ساندرو با قیمت باورنکردنی در پارس آپشن

در تهران
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانتهران
    خیابانتهران-ستارخان- مابین شادمان و بهبودی-پلاک 234
    قیمتقیمت توافقی
    شماره های تماس02166559440

این تکنولوژی کیلس استارت ساندرو باعث می شود در فاصله یک متری بدون استفاده از سوئیچ درب ماشین باز شده و به صورت خودکار موتور ماشین روشن شود. این قابلیت یکی از مهم ترین فناوری های اخیر در خودروسازی بوده است.
در بسیاری از خودروها به راحتی می توان با استفاده از افراد خبره این تکنولوژی را نصب کرده و در تعدادی از خودروها به صورت فابریک این قابلیت را داشته اند.
کیلس استارت ساندرو (keyless start) علاوه بر راحتی رانندگان و بی نیاز شدن آنها از سوئیچ، به جذابیت و قیمت خودرو نیز می افزاید. به طور کلی در هنگام نزدیک شدن به درهای ماشینبا قابلیت کیلس استارت قفل درها به راحتی باز شده و استارت موتور به صورت الکترونیکی انجام می شود.
از ویژگی مهم این تکنولوژی جلوگیری از سرقت خودرو می باشد زیرا به علت نداشتن سوئیچ، کار را برای سارقان مشکل می کند. بیشترین کاربرد کیلس استارت ساندرو زمانی است که رانندگان با دست پر امکان باز کردن خودرو را نداشته یا برای رانندگانی که مشکل معلولیت و استفاده از سوئیچ دارند.
مجموعه تیونینگ خودرو پارس اپشن لوازم جانبی خودرو ساندرو نظیر کیلس استارت ساندرو و مانیتور اندروید ساندرو را با بهترین قیمت و نصب رایگان ارائه می کند. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه