یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل مدل ES23 سری الکترویونیک

در تهران
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانتهران
    خیابانتهران
    قیمت27,000,000 تومان
    شماره های تماس09050131211

اگر خانواده نسبتا پرجمعیتی دارید یا ترجیح می‌دهید فضای یخچال و فریزر شما وسیع باشد، خرید یخچال دوقلو نسبت به یخچال‌های ساید بای ساید برای شما ارجحیت پیدا می‌کند. شرکت الکترواستیل که با شعار رقابتی «سرد و زیبا» وارد حوزه تبلیغات در بازار یخچال و فریزر شد، تا این لحظه سابقه درخشانی از خود به جای گذاشته است. بی شک یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل es23، رقیب قدرتمندی در برابر یخچال‌های ساید بای ساید به حساب می‌آید.

کیفیت بی نظیر در کنار قیمت مناسب یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل es23
یکی از فاکتورهای مهم در خرید یخچال قیمت آن است، به طوری که ما به دنبال محصولی هستیم که کیفیت بسیار خوبی داشته باشد و در عین حال قیمت آن هم مناسب باشد. باید بگوییم در بررسی قیمت یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل es23 متوجه شدیم با توجه به امکاناتی که این یخچال به ما می دهد و همچنین بررسی رقبای هم قیمت آن، این محصول بسیار اقتصادی و ارزش خرید بالایی دارد.

فروشگاه بهار با عرضه مستقیم و دست اول این محصول از نمایندگی الکترواستیل، توانسته قیمت ارزان تری را نسبت به رقبا در اختیار مشتریان قرار دهد. شما میتوانید یخچال es23 را با قیمت ارزان، تحویل فوری و گارانتی 40 ماه از فروشگاه بهار خریداری کنید.

طراحی و ابعاد یخچال فریزر دوقلو یخساز الکترواستیل es23 سری الکترو یونیک
طبیعتا فضایی که یک یخچال دوقلو اشغال می‌کند، بیشتر از یخچال ساید بای ساید یا مدل‌های کمبی(فریزر پایین) است. پس حتما قبل از خرید، فضای مورد نیاز این یخچال‌ها را در نظر بگیرید. ابعاد یخچال دوقلو الکترواستیل یخساز es23، به صورت 130 سانتیمتر عرض، 71 سانتیمتر عمق و 189 سانتیمتر ارتفاع بوده و گنجایش کل محصول 635 لیتر است که 250 لیتر از آن به فریزر و 385 لیتر آن به فضای یخچال اختصاص داده شده است.

این یخچال فریزر، در رنگ‌های سفید براق، سفید چرمی و سیلور عرضه شده است تا با سبک و دیزاین هر آشپزخانه‌ای همخوانی کامل داشته باشد.
روی درب یخچال، هومبار و روی درب فریزر، آبریز این محصول تعبیه شده که به یخساز اتوماتیک نیز متصل بوده و یخساز آن دارای 3 حالت برای ایجاد یخ است.

پنل دیجیتال بالای آبسردکن نمای مدرنی به این دستگاه بخشیده و طراحی مینیمال آن را به خوبی تکمیل کرده است.

مشخصات یخچال الکترواستیل Es23 سری ELECTRO UNIQUE :
5 طبقه وسیع و دو کشو، تمام آن چیزی است که شرکت الکترواستیل برای یخچال فریزر خود و در قسمت یخچال این دستگاه در نظر گرفته است. طبقات این محصول همگی شیشه‌ای و قابلیت جابجایی دارند. همچنین دو کشو هم برای نگهداری میوه و سبزیجات در نظر گرفته شده که به لطف سیستم گردش هوای داخل آن، میوه‌ها و سبزیجات ماندگاری باورنکردنی خواهند داشت.
علاوه بر فیلتر بوگیر و ضدباکتری که از نفوذ باکتری‌ها و پخش بوی نامطبوع در یخچال جلوگیری می‌کند، لاستیک دور درب یخچال هم آنتی‌باکتریال است و سلامت مواد غذایی داخل یخچال را تا حد قابل قبولی تضمین می‌دهد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه