آموزش مکالمه ترکی استانبولی

در اصفهان
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استاناصفهان
    خیابانخیابان میرفندرسکی/ بن بست شماره 10 (آذر)/ موسسه متیت
    قیمتقیمت توافقی
    شماره های تماس03136674010

دوره مكالمه چهل جلسه اي تركي استانبولي موسسه “متيت” ويژه دوستاني ست كه زمان كمي دارند و مي خواهند براي ورود به محيط , آمادگي كامل داشته باشند!
متد اين دوره بر اساس يادگيري با استفاده از ضمير ناخودآگاه و سپس انتقال داده ها به خودآگاه فرد مي باشد. اگرچه دوره بر اساس مكالمه برنامه ريزي شده است ولي دانش پذيران در طول دوره و حتي پس از دوره تمامي گرامر هاي مربوط به آموخته هايشان را نيز مي آموزند! و البته در طول دوره بر روي هر چهار مهارت اصلي دانشجويان در زبان تركي استانبولي كار مي شود.
اين دوره با پشتيباني آنلاين همراه است كه دو هفته پيش از شروع دوره آغاز و دو هفته پس از پايان دوره اتمام مي يابد. از آنجايي كه دوره مكالمه يك “متيت” از صفر تا صد و براي آمادگي ورود به محيط و ايجاد ارتباط با ترك ها برنامه ريزي شده است در دو هفته پشتيباني پيش از دوره , دانش پذيران با مكالمات ساده آشنا مي شوند و پس از دو هفته آشنايي اوليه با زبان تركي استانبولي در دوره حاضر خواهند شد. در طول دوره نيز پشتيبان هاي آموزشي متيت نه تنها با ارسال تمرين ها و فايل هاي تصويري و صوتي به نگه داشتن شما در محيط زبان تركي كمك كي كنند بلكه همواره براي پاسخ به پرسش هاي شما نيز در كنارتان خواهند بود و نهايتا در دو هفته پشتيباني پس از دوره نيز فايل هاي ويديويي جمع بندي گرامري را با توضيحات استاد “طليعه” براي زبان آموزان عزيز ارسال خواهند كرد!
از آنجايي كه كتاب مكالمه “متيت” هنوز وارد بازار نشده است فعلا كتاب به صورت كامل در اختيار دانش پذيران گرامي قرار نمي گيرد و دانش پذيران از جزوه هاي دست نويس خود در طول كلاس يا جزوات ارائه شده از سوي متيت استفاده خواهند كرد ولي در جلسات مشخصي نيز , صفحاتي از كتاب را به فراخور موضوع دريافت مي نمايند.
هدف “متيت” ايجاد دوستي ها و ارتباطات بهتر بين شما دوستان عزيز و البته دوستان ترك مي باشد. “متيت” به همين منظور , دوره هاي مكالمه تركي استانبولي براي ايرانيان و مكالمه فارسي براي ترك ها را برنامه ريزي نموده است كه دوره ها به صورت حضوي و غير حضوري در جريان هستند.
اگر نياز يا تمايل به يادگيري تركي استانبولي داريد اين افتخار را به متيت بدهيد كه با امر مقدس آموزش در كنار شما دوستان ارجمند باشد!
شاد باشيد….
موسسه تخصصي تركي استانبولي “متيت” – ايران – اصفهان

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه