اکانت اکسچنج سرور 2019 اینترپرایز اورجینال , Exchange Server ENTERPRISE 2013

در تهران

برای دسترسی به ایمیل اکسچنج سرور ، شما نیاز به چند اطلاعات دارید:
• نام کاربری: نام کاربری شما برای ورود به ایمیل اکسچنج سرور استفاده می شود. معمولاً این نام کاربری با آدرس ایمیل شما مطابقت دارد.
• رمز عبور: رمز عبور شما برای حفظ امنیت اکانت ایمیل شما استفاده می شود. شما باید رمز عبور صحیح را وارد کنید تا به ایمیل خود دسترسی پیدا کنید.
• آدرس سرور: شما باید آدرس سرور اکسچنج را برای دسترسی به ایمیل خود وارد کنید. این آدرس ممکن است در قالب یک URL باشد (مثلاً “mail.example.com”) یا یک آدرس آی‌پی باشد.
• پورت: معمولاً برای دسترسی به ایمیل از پروتکل POP3 یا IMAP استفاده می شود. هر پروتکل می تواند بر روی یک پورت خاص عمل کند. می بایست پورت مناسب برای استفاده از پروتکل مورد نظر را به دقت وارد کنید.
با وارد کردن این اطلاعات در برنامه ایمیل مورد نظر، می توانید به ایمیل اکسچنج سرور دسترسی یابید و پیام های خود را مشاهده کنید و ارسال کنید.

https://itresearches.ir/خرید-لایسنس-اورجینال-exchange-server/

شرکت رایان نت به عنوان اولین تامین کننده رسمی لایسنس اورجینال محصولات مایکروسافت و تنها شریک تجاری رسمی مایکروسافت در ایران، با سابقه بیش از یک دهه در واردات عمده محصولات اورجینال مایکروسافت و همکاری با بیش از صد هلدینگ و سازمان دولتی است. این شرکت خصوصی و مطرح بین المللی مستقر در ایران، هم اکنون مفتخر است که کلیه محصولات نرم افزاری مایکروسافت را به صورت مستقیم، با قیمت مناسب و بدون واسطه از طریق دفتر خود در انگلستان ارائه می دهد.ما متعهد به ارائه محصولات با کیفیت بالا و معتبر مایکروسافت و ارائه ارزش و خدمات بی نظیر به مشتریان خود در ایران هستیم.

محصولات خریداری شده با وجود موجودی وسیع این شرکت، سریعاً تحویل داده می شوند و با پشتیبانی مادام العمر و گارانتی شرکت رایان نت و همچنین پشتیبانی فنی مایکروسافت ارائه می شوند. همچنین هیچ یک از محصولاتی که ما ارائه می دهیم از نوع OEM، Academic یا Charity نیستند و همه محصولات دارای لایسنس Retail و یا Volume License معتبر و قابل استعلام از مایکروسافت هستند.

https://itresearches.ir/خرید-لایسنس-اورجینال-exchange-server/

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه