جدیدترین نسخه ویندوز 11 – ویندوز 11 – مایکروسافت ویندوز 11

در تهران
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانتهران
    خیابانتهران - اقدسیه - ضلع شمالی بزرگراه ارتش - پلاک 113 - طبقه 4
    قیمت1 تومان
    شماره های تماس02128429090

سخت افزار مورد نیاز برای نصب ویندوز ۱۱
یک پردازنده یک گیگاهرتزی یا قوی‌تر که با سیستم‌های ۶۴ بیتی سازگاری داشته باشد، همراه با یک رم ۴گیگابایتی و حداقل فضای ذخیره ۶۴ گیگابایتی برای ویندوز ۱۱ موردنیاز است.

https://microsoftlicense.com/fa/Windows-11-Original-License-Key

تفاوت ویندوز ۱۰ با ویندوز ۱۱
شاید بتوان گفت یکی از تفاوت‌های اصلی این دو سیستم عامل با هم منوی استارت و نوار وظیفه آن است. اگر می‌خواهید اطلاعاتی را در منوی استارت خود و به صورت یک نگاه کلی مشاهده کنید ویندوز ۱۰ انتخاب بهتری است.
در ویندوز ۱۰ شما برای دریافت اخبار مورد علاقه خود ویجت یا ابزارکی در اختیار نداشتید اما در ویندوز ۱۱ شما این توانایی را دارید که از ابزارک‌های خود در مورد آب و هوا یا اخبار یا … در نوار وظیفه استفاده کنید.

https://microsoftlicense.com/fa/Windows-11-Original-License-Key

در چه صورتی بهتر است از ویندوز ۱۱ استفاده کنید؟
اگر واقعا به دنبال آخرین فناوری‌های شرکت مایکروسافت هستید و به تغییرات علاقه دارید این ویندوز مخصوص شماست.
اگر می‌خواهید امن‌ترین نسخه ویندوز را امتحان کنید ویندوز ۱۱ بهترین انتخاب است.
نصب ویندوز ۱۱ روی سیستم‌هایی که حداقل سخت‌افزار گفته شده را دارا نیستند به هیچ وجه توصیه نمی‌شود.

شرکت رایاننت (سهامی خاص) به عنوان اولین تامینکننده رسمی لایسنسهای اصلی محصولات مایکروسافت و تنها همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران (Microsoft Partner) با سابقه فعالیت نزدیک به یک دهه در واردات عمده محصولات اورجینال مایکروسافت و همکاری با بیش از یکصد هولدینگ و سازمان دولتی، خصوصی و بین المللی شاخص و مطرح مستقر در ایران، مفتخر به ارایه تمامی محصولات نرمافزاری مایکروسافت به صورت مستقیم، با قیمت مناسب و بدون واسطه از طریق دفتر این شرکت (Talee Limited) در انگلستان به عنوان Partner & Solution Provider رسمی مایکروسافت می باشد. با توجه به حجم موجودی شرکت تمامی محصولات به صورت فوری تحویل داده میشوند و دارای پشتیبانی و گارانتی مادام العمر این شرکت و همچنین پشتیبانی فنی مایکروسافت میباشند، همچنین هیچ یک از محصولات ارایه شده توسط این شرکت از نوع OEM – Academic – Charity نبوده و تمامی محصولات با لایسنس Retail و یا Volume License معتبر و قابل استعلام از مایکروسافت ارایه می گردند.

کلمات کلیدی:
خرید ویندوز 11 – خرید ویندوز 11 اورجینال – لایسنس اورجینال ویندوز11 – لایسنس اصلی ویندوز11 – مزایای ویندوز 11 – فروش ویندوز 11 – دانلود ویندوز 11 اورجینال – خرید اینترنتی ویندوز 11 – قیمت ویندوز 11 – خرید ویندوز 11 orginal – خرید ویندوز 11 نسخه اصلی – فروش نسخه نهایی ویندوز 11 – خرید پستی ویندوز 11 – فروش پستی ویندوز 11 – فروش ویندوز 11 اورجینال – خرید نسخه نهایی ویندوز 11 – سریال ویندوز 11 – آخرین ورژن ویندوز 11 – آخرین نسخه ویندوز 11 – جدیدترین ورژن ویندوز 11 – جدیدترین نسخه ویندوز 11 – ویندوز 11 – مایکروسافت ویندوز 11 – نسخه آزمایشی ویندوز 11 – نسخه نهایی ویندوز 11 – خرید لایسنس ویندوز 11 هوم – قیمت ویندوز 11 home

https://microsoftlicense.com/fa/Windows-11-Original-License-Key

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه