خدمات گزینه دو

در تهران ، تهران

نتیجه کنکور ۱۴۰۳ براساس سوابق تحصیلی با تاثیر ۵۰ درصدی و نمره آزمون با تاثیر ۵۰ درصدی مشخص می شود. سوابق تحصیلی در کنکور ۱۴۰۳ براساس نمرات امتحان نهایی پایه دوازدهم محاسبه خواهد شد. آزمون کنکور نیز در دو نوبت (اردیبهشت و تیر) برگزار می گردد. پس داوطلبان برای کسب نتیجه مطلوب در کنکور باید هم در آزمون تستی و هم در ارزشیابی تشریحی عملکرد مناسبی داشته باشند. برای رسیدن به این دستاورد، داشتن یک برنامه آزمونی که بتواند تمامی نیازهای داوطلبان را برآورده سازد، اهمیت بالایی دارد.
خدمات سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ از اهمیتی فراوانی برای دانش آموزان پایه دهم و یازدهم برخوردار است. نمرات امتحانات پایانی دانش آموزان که در خرداد برگزار می شود، بخشی از نمره کنکور آنها در سالهای آینده خواهد بود. این امتحانات به صورت هماهنگ کشوری در هر دو پایه دهم و یازدهم برگزار خواهد شد. پس نیاز است دانش آموزان پایه دهم و یازدهم با برنامه ریزی مناسب تلاش نمایند تا با کسب نمرات مناسب در امتحانات پایانی، گام های نخست خود در مسیر کسب نتیجه مناسب در کنکور را با موفقیت بردارند.
انتخاب رشته مجازی بر اساس اطلاعات صحیح و دقیق
مشاوران بر این باورند که انتخاب رشته مجازی پیش از ثبت نهایی انتخاب رشته، از اهمیت بالایی برخوردار است. با استفاده از انتخاب رشته مجازی مشخص می‌شود که داوطلب شانس قبولی در چه رشته‌هایی را دارد، پس از آن داوطلب وارد انتخاب رشته اصلی می‌شود. در انتخاب رشته به شکل صحیح، رشته‌ها باید به صورت “بسیار خوش‌بینانه”، “خوش‌بینانه”، “منطقی”، “کف” و “بدبینانه” درنظر گرفته شوند. سامانه انتخاب رشته گزینه دو نیز دقیقا بر همین اساس و با تکیه بر بانک اطلاعاتی غنی خود، به شکلی منطقی رتبه داوطلب را پردازش کرده و بر اساس احتمال قبولی، لیستی از رشته‌ها را ارائه می‌دهد. قطعا پردازش منطقی و هوشمند سیستمی که بر اساس حجم زیادی از داده‌ها عمل می کند، بسیار دقیق تر از داده‌های محدود از یک جامعه آماری نامتوازن خواهد بود.

آگاهی از حدود رتبه آخرین فرد قبول شده در هر رشته محل، نمونه کارنامه‌های کنکور و درک اهمیت محبوبیت رشته‌ها، می تواند در این موقعیت دید بهتری به داوطلبان دهد. به همین منظور تمامی این اطلاعات به همراه امکان دسترسی به رتبه‌ قبولی‌ها و کارنامه کنکور در سامانه مشاوره انتخاب رشته گزینه دو قرار داده شده است.

توصیه ما این است که داوطلب هر رتبه ای که به دست آورده است، نباید از انتخاب رشته غافل شود. ما در گزینه دو تمامی امکانات لازم برای انتخاب رشته آگاهانه و دقیق را برای داوطلبان آزمون سراسری آماده کرده ایم. برای دسترسی رایگان به همه خدمات مذکور، حتماً پیش از انتخب رشته اصلی خود، به سایت گزینه‌دو مراجعه کنید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه