خرید لایسنس ویندوز سرور 2022 اورجینال , نسخه اصلی ویندوز سرور 2022 , خرید قانونی مایکروسافت ویندوز سرور 2022 , لایسنس ویندوز سرور 2022 اورجینال

در تهران

ویندوز سرور 2022 دارای چندین قابلیت امنیتی است که می‌توانید برخی از آنها را در زیر مشاهده کنید:
1. احراز هویت چند عاملی: ویندوز سرور 2022 از احراز هویت چند عاملی پشتیبانی می‌کند. این به شما امکان می‌دهد تا در ورود به سیستم از چندین روش احراز هویت استفاده کنید مانند رمز عبور، کارت هوشمند یا دستگاه هوشمند.
2. مدیریت دسترسی به منابع: ویندوز سرور 2022 از ابزارها و قابلیت‌های مدیریت دسترسی پیشرفته برخوردار است که به شما کمک می‌کند تا دسترسی کاربران به منابع سیستم را محدود کنید و تنظیمات دسترسی را به دلخواه تنظیم کنید.
3. رمزنگاری داده‌ها: ویندوز سرور 2022 امکان رمزگذاری داده‌های حساس را فراهم می‌کند. با استفاده از این قابلیت، شما می‌توانید فایل‌ها و پوشه‌ها را با استفاده از الگوریتم‌های رمزگذاری قوی مانند BitLocker رمزنگاری کنید.
4. پیکربندی پروکسی فایروال: ویندوز سرور 2022 به شما امکان پیکربندی و مدیریت فایروال پیشرفته را می‌دهد. شما می‌توانید قوانین دسترسی به شبکه را تنظیم کنید و بهبود امنیت سیستم خود را تضمین کنید.
5. و …

https://itresearches.ir/خرید-لایسنس-اورجینال-windows-server-2022/

شرکت رایان نت به عنوان اولین تامین کننده رسمی لایسنس اورجینال محصولات مایکروسافت و تنها شریک تجاری رسمی مایکروسافت در ایران، با سابقه بیش از یک دهه در واردات عمده محصولات اورجینال مایکروسافت و همکاری با بیش از صد هلدینگ و سازمان دولتی است. این شرکت خصوصی و مطرح بین المللی مستقر در ایران، هم اکنون مفتخر است که کلیه محصولات نرم افزاری مایکروسافت را به صورت مستقیم، با قیمت مناسب و بدون واسطه از طریق دفتر خود در انگلستان ارائه می دهد.ما متعهد به ارائه محصولات با کیفیت بالا و معتبر مایکروسافت و ارائه ارزش و خدمات بی نظیر به مشتریان خود در ایران هستیم.

https://itresearches.ir/خرید-لایسنس-اورجینال-windows-server-2022/

محصولات خریداری شده با وجود موجودی وسیع این شرکت، سریعاً تحویل داده می شوند و با پشتیبانی مادام العمر و گارانتی شرکت رایان نت و همچنین پشتیبانی فنی مایکروسافت ارائه می شوند. همچنین هیچ یک از محصولاتی که ما ارائه می دهیم از نوع OEM، Academic یا Charity نیستند و همه محصولات دارای لایسنس Retail و یا Volume License معتبر و قابل استعلام از مایکروسافت هستند.

کلمات کلیدی :
دانلود لایسنس مایکروسافت ویندوز سرور 2022 , خرید قانونی ویندوز سرور 2022 original , فروش ویندوز سرور 2022 اورجینال – دانلود لایسنس مایکروسافت ویندوز سرور 2022 نسخه اصلی , خرید آنی ویندوز سرور 2022 اصل , لایسنس ویندوز سرور 2022 اورجینال , لایسنس قانونی مایکروسافت ویندوز سرور 2022

https://itresearches.ir/خرید-لایسنس-اورجینال-windows-server-2022/

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه