خرید قانونی اس کیو ال سرور 2019 اینترپرایز اصل – نسخه قانونی اس کیو ال سرور 2022 استاندارد اورجینال

در تهران
    استانتهران
    خیابانتهران - اقدسیه - ضلع شمالی بزرگراه ارتش - پلاک 113 - طبقه 4
    قیمت1 تومان
    شماره های تماس02128429090
    آدرس وبسایتhttps://microsoftiran.net/sql-server/

بانک اطلاعاتی رابطه‌ای اس کیو ال سرور
پایگاه داده رابطه ای SQL Server یک محصول نرم افزاری است که توسط مایکروسافت توسعه یافته است. این یک سیستم مدیریت پایگاه داده است که از یک مدل رابطه ای برای ذخیره و بازیابی داده ها استفاده می کند.
SQL Server به شما این امکان را می دهد که داده ها را در جداول سازماندهی کنید که هر جدول از سطر و ستون تشکیل شده باشد. روابط بین این جداول از طریق کلیدهای اصلی و خارجی تعریف می شود و شما را قادر می سازد تا ارتباط برقرار کنید و داده های مرتبط را به طور موثر بازیابی کنید.
SQL Server همچنین از استفاده از زبان SQL برای پرس و جو و دستکاری داده ها پشتیبانی می کند. شما می توانید پرس و جوهای SQL را برای بازیابی اطلاعات خاص از پایگاه داده، به روز رسانی داده های موجود یا درج داده های جدید در جداول بنویسید.
با SQL Server، شما همچنین می توانید ایندکس ایجاد کنید که با ارائه دسترسی سریعتر به داده ها، عملکرد پرس و جوها را بهبود می بخشد. بعلاوه، SQL Server دارای ویژگی هایی مانند رویه های ذخیره شده، محرک ها و نماها است که امکان دستکاری و سازماندهی پیشرفته تر داده ها را فراهم می کند.
به طور کلی، SQL Server یک سیستم مدیریت پایگاه داده رابطه‌ای است که راه‌حلی قوی و مقیاس‌پذیر برای ذخیره، مدیریت و جستجوی داده‌ها به شیوه‌ای ساختاریافته و کارآمد ارائه می‌دهد.

https://microsoftiran.net/sql-server/

مایکروسافت لایسنس اولین تامین کننده رسمی لایسنس های اورجینال محصولات مایکروسافت در ایران, ارائه دهنده لایسنس نسخه های مختلف اس کیو ال سرور (SQL Server) با پشتیبانی و گارانتی مادام العمر این شرکت و پشتیبانی فنی مایکروسافت میباشند.

مایکروسافت پرشیا (شرکت رایان‌نت) به عنوان اولین تامین‌کننده رسمی لایسنس‌های اصلی محصولات مایکروسافت و تنها همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران است. این شرکت با همکاری با بیش از یکصد هولدینگ و سازمان دولتی، خصوصی و بین‌المللی شاخص در ایران، مفتخر به واردات و ارائه عمده محصولات اورجینال به صورت مستقیم با قیمت مناسب، بدون واسطه و تحویل فوری می‌باشد.

https://microsoftiran.net/sql-server/

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه