سئو چیست؟ منظور از بهینه سازی و سئو سایت چیست؟

در تهران ، تهران
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانتهران
    شهرتهران
    قیمت15,000,000 تومان
    شماره های تماس02188851077

احتمالا تا حالا اصلاح بهینه سازی وب سایت و سئو وب سایت زیاد به گوشتان خورده باشد، اما تعریف و مفهوم صحیحی از آن پیدا نکرده باشید، اگر بخواهیم یک تعریف خیلی ساده برای سئو و بهینه سازی وب سایت داشته باشیم این است که وقتی ما می گوییم قصد داریم سایت مان را بهینه سازی و سئو کنیم یعنی اینکه می خواهیم رتبه سایت مان را نزد کاربران و موتور های جستجوگر در حوزه تخصصی خودمان بالا ببرین و سایت مان را جزو بهترین های موتور جستجوگر کنیم یعنی کاری کنیم که وقتی کسی محصول یا خدمات ما را در گوگل جستجو کرد در صفحه اول لیست نتایج گوگل سایت ما هم نشان داده شود. وقتی می گوییم در حوزه تخصصی خودمان، منظور این است که یک وب سایت نمی تواند در همه ی حوزه ها فعالیت کند و در همه آن ها در بالای لیست های جستجو قرار بگیرد.

تکنیک های وایت هت سئو و بلک هت سئو

تکنیک های وایت هت سئو و بلک هت سئو
برای بهینه سازی و سئو وب سایت شاید هزاران عامل و فاکتور ریز و درشت وجود داشته باشند که باید آن ها را رعایت کنید و همچنین اینکه روزانه باید محتوا گذاری انجام دهید و همیشه وب سایت تان را به روز نگهدارید، تازه حتی با انجام تمام این فاکتور ها شما نیاز دارید برای بهینه سازی و سئو وب سایت تان بسیار صبور باشید. این توضیحات را در نظر داشته باشید.. حالا شما تنها با یک جستجو در اینترنت وب سایت ها و مقالات زیادی مشاهده خواهید کرد که ادعا می کنند روش هایی به شما می آموزند که خیلی سریع در گوگل و موتور های جستجوگر بالا بیایید. اجازه دهید خیالتان را راحت کنیم، این ادعا حقیقت ندارد. هیچ راه طبیعی خیلی سریعی برای بهینه سازی و سئو وب سایت وجود ندارد که در مدت زمان کوتاهی وب سایت شما را با کلمات تخصصی تان در صفحه اول موتور جستجوی گوگل قرار دهد. وقتی می گوییم هیچ راه طبیعی وجود ندارد یعنی اینکه ممکن است راه غیر طبیعی و غیر استانداردی وجود داشته باشد که آن هم از طریق تقلب و دور زدن موتور های جستجوگر است. که این مورد هم به دلیل اینکه خیلی زود توسط الگوریتم های موتور های جستجوگر کشف خواهد شد و جریمه های بسیار سنگینی برای شما در بر خواهد داشت. راه و روش های تقلبی و دور زدن موتور های جستجوگر اصلطلاحا به تکنیک های بلک هت سئو یا تکنیک های کلاه سیاه معروف هستند. تکنیک های کلاه سیاه سئو در بعضی مواقع یک صفحه را خیلی سریع بالا می آورند ولی همانطور هم خیلی سریع شناسایی می شوند و جریمه های خیلی سنگینی مثل کلا حذف شدن از لیست جستجو را خواهند داشت.
اگر بخواهیم مثالی بزنیم ، در گذشته وقتی در گوگل یک عبارتی را جستجو می کردیم، با سایت هایی نا مربوطی مواجه می شدیم که عملا هیچی به ما نمی دادند، و فقط آن ها برای این که رتبه خوبی بگیرند، کلمات کلیدی زیادی را در صفحات خود می گذاشتند و گوگل آن ها را به ما نشان می داد. رفته رفته الگوریتم های گوگل و موتور های جستجو آپدیت شدند و این سایت ها را شناسایی می کردند و آنها را حذف می کردند. به طوری که الان همه مشاهده می کنیم که امکان ندارد یک عبارتی در گوگل جستجو کنید و سایت نا مربوطی را ببینید. هیمن دلایل کافی است که ما توجه شویم با روش های دور زدن و تقلب نه تنها نتیجه خوبی برای سئو نخواهیم گرفت بلکه جریمه های سنگینی هم می شویم.

چطور وب سایت مان را بهینه سازی و سئو کنیم؟

چطور وب سایت مان را بهینه سازی

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه