فروش لایسنس سیستم سنتر – فروش نسخه اصلی System center – فروش نسخه قانونی سیستم سنتر

در تهران
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانتهران
    خیابانتهران - اقدسیه - ضلع شمالی بزرگراه ارتش - پلاک 113 - طبقه 4
    قیمت1 تومان
    شماره های تماس02128429090

با گسترش سیستم های ابری Cloud بصورت های مختلف مدیریت زیرساخت های IT بیشتر به سمت و سوی مدیریت نرم افزار ها و داده های سازمان رفت . سازماندهی دیتاسنتر ها و داده بدون تکنولوژی درست و سیستم مدیریت مناسب هزینه های زیادی را با خود به همراه دارد.

• https://microsoftlicense.com/fa/لایسنس-سیستم-سنتر-اورجینال-Microsoft-System-Center

مایکروسافت برای حل ایٌن مشکل سیستم سنتر را ارائه کرد که میتواند مدیریت دیتاسنترها را ساده و به کاهش هزینه ها کمک زیادی کند. مایکروسافت System Center کنترل ساختار ها را چه On – Premise چه Cloud و چه ساختار های چند پلتفرمی به دست کاربر می سپارد.
مایکروسافت سیستم سنتر در واقع یک سیستم مدیریتی برای کمک به مدیران IT است که امکان مدیریت و پشتیبانی بهتر و ساده تر سیستم های سرور و کلاینت در شبکه هایی که تحت این سیستم عامل طراحی شده اند و هر کدام به منظور برطرف کردن بخشی از نیاز های مدیریتی شبکه هستند را میدهد.

• https://microsoftlicense.com/fa/لایسنس-سیستم-سنتر-اورجینال-Microsoft-System-Center

Microsoft System Center امکان مدیریت و مانیتورینگ زیرساخت ها را در سریع ترین حالت ممکن برای مدیران شبکه فراهم میکند، از مزایای استفاده از سیستم سنتر برای دیتاسنتر های مجازی میتوان به مدیریت Shielded VM ها، Nano Cluster و rolling Cluster upgrades اشاره کرد. شما با System Center امکان گزارش گیری، تحلیل و خودکار سازی را با استفاده از System Center Operations Manager Suite نیز دارید.
مایکروسافت سیستم سنتر برای مدیریت دستگاه های ویندوزی بهترین گزینه ممکن است. نسخه های جدید مایکروسافت سیستم سنتر از ویندوز 10 و ویندوز سرور 2019 نیز پشتیبانی میکنند. شما با استفاده از سیستم سنتر امکان مدیریت متمرکز کلاینت ها را در اختیار دارید همچنین میتوانید از یک کنسول واحد اقدام به انتشار نرم افزار های مختلف برای کاربران بکنید.

• https://microsoftlicense.com/fa/لایسنس-سیستم-سنتر-اورجینال-Microsoft-System-Center

کلمات کلیدی :
فروش لایسنس سیستم سنتر – فروش نسخه اصلی System center – فروش نسخه قانونی سیستم سنتر – فعالسازی قانونی System center – فعالسازی نسخه اصلی سیستم سنتر – قیمت System center – قیمت سیستم سنتر اورجینال – فعال سازی قانونی System center – فعال سازی نسخه اصلی سیستم سنتر

• https://microsoftlicense.com/fa/لایسنس-سیستم-سنتر-اورجینال-Microsoft-System-Center

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه