لایسنس ویندوز 11 Enterprise – ویندوز 11 اینترپرایز اورجینال – لایسنس اورجینال ویندوز 11

در تهران
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانتهران
    خیابانتهران - اقدسیه - ضلع شمالی بزرگراه ارتش - پلاک 113 - طبقه 4
    قیمت1 تومان
    شماره های تماس02128429090

ویرایش Enterprise نسخه ای با امکانات بیشتر به نسبت نسخه ی پرو محسوب میشود که مایکروسافت امکانات ویژه ای برای سازمان ها در این نسخه اضافه کرده است و امنیت در این ویرایش در بالاترین سطح خود قرار دارد و ویژگی ها در این ویرایش به گونه ایست که برای تجارت های بزرگ و ارگان ها کاملا مناسب است. Enterprise گران ترین نسخه از ویندوز 11 محسوب میشود. این ویرایش با توجه به ویژگی ها احتمالا از پایداری بیشتری برخوردار است اما قطعا ویژگی های مضاعف این نسخه نسبت به پرو به درد کاربران حرفه ای و گیمر ها نخواهد خورد.

https://microsoftlicense.com/fa/لایسنس%20ویندوز%2011%20اینترپرایز%20-%20ویندوز%2011%20Enterprise%20اورجینال

ویرایش Enterprise ویندوز 11 مایکروسافت نسبت به نسخه پرو امکانات بیشتری دارد و کامل‌تر محسوب می‌شود. در این ویرایش همانطور که از نام آن نیز مشخص است؛ مایکروسافت امکانات ویژه‌ای برای سازمان‌ها و موسسات فراهم کرده است. گفتنی است؛ امنیت این ویرایش در بالاترین سطح خود قرار دارد و ویژگی‌ها در ویرایش Enterprise به گونه‌ای است که برای تجارت‌های بزرگ و ارگان‌ها کاملا مناسب است.

تفاوت ویندوز Windows 11 Enterprise LTSC با سایر نسخه های عادی ویندوز 11 Enterprise در سبک بودن و سرعت بهتر، پشتیبانی بلند مدت و دریافت بروز رسانی های پایدار میباشد ، در Windows 11 Enterprise LTSC ویندوز استور و برنامه های مترو حذف شده است، آپدیت های ارائه شده برای این ویندوز تست شده میباشد و تنها آپدیت های امنیتی برای این ویندوز منتشر میشود.همچنین مدت پشتیبانی ارایه شده مایکروسافت به این ویرایش حداقل 11 سال است که نسبت به نسخه های عادی دو برابر طولانی تر می باشد.

https://microsoftlicense.com/fa/لایسنس%20ویندوز%2011%20اینترپرایز%20-%20ویندوز%2011%20Enterprise%20اورجینال

شرکت رایاننت (سهامی خاص) به عنوان اولین تامینکننده رسمی لایسنسهای اصلی محصولات مایکروسافت و تنها همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران (Microsoft Partner) با سابقه فعالیت نزدیک به یک دهه در واردات عمده محصولات اورجینال مایکروسافت و همکاری با بیش از یکصد هولدینگ و سازمان دولتی، خصوصی و بین المللی شاخص و مطرح مستقر در ایران، مفتخر به ارایه تمامی محصولات نرمافزاری مایکروسافت به صورت مستقیم، با قیمت مناسب و بدون واسطه از طریق دفتر این شرکت (Talee Limited) در انگلستان به عنوان Partner & Solution Provider رسمی مایکروسافت می باشد. با توجه به حجم موجودی شرکت تمامی محصولات به صورت فوری تحویل داده میشوند و دارای پشتیبانی و گارانتی مادام العمر این شرکت و همچنین پشتیبانی فنی مایکروسافت میباشند، همچنین هیچ یک از محصولات ارایه شده توسط این شرکت از نوع OEM – Academic – Charity نبوده و تمامی محصولات با لایسنس Retail و یا Volume License معتبر و قابل استعلام از مایکروسافت ارایه می گردند.

کلمات کلیدی:
خرید ویندوز Enterprise 11 – خرید ویندوز 11 اینترپرایز اورجینال – لایسنس ویندوز 11 – فروش ویندوز 11 اینترپرایز – ویندوز 11 اینترپرایز اورجینال – فروش ویندوز 11 قانونی – ویندوز 11 LTSB اینترپرایز – Windows 11 Enterprise LTSC – Windows 11 Enterprise Original

https://microsoftlicense.com/fa/لایسنس%20ویندوز%2011%20اینترپرایز%20-%20ویندوز%2011%20Enterprise%20اورجینال

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه