فروش پایه سم آهویی مشهد

در خراسان رضوی
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانخراسان رضوی
    خیابانمشهد، بین فرامرز عباسی 36 و 38، پلاک 554
    قیمتقیمت توافقی
    شماره های تماس36112424 - 051

تصور کنید در خانه ای هستید که یک اتاق نشیمن، یک کتابخانه‌ی چوبی دیواری با طبقاتی از ظروف میناکاری شده، چند گلدان با گل های شاداب در گوشه ا‌ی از اتاق و یک دست مبلمان چوبی با پایه مبل سم آهویی دارد. رنگ بندی محیط سبز، زرد، سفید و آجری است. یک فرش دستباف تبریز زیر میز جلو مبلی پهن شده است، که یک ضلع متصل به آن کاناپه‌ی سه‌نفره‌تان باشد و ضلع دیگر مبل دونفره، یک میز گرد با پایه مبل سم آهویی زیبا و خاص را قرار دهید. نظرتان چیست؟

پایه مبل سم ‌آهویی مبلمان و پایه سم آهویی این میز بسیار چشم‌نواز هستند. با توجه به این که از چوب راش ساخته شده‌اند، دارای استحکام بالایی نیز می‌باشند. به علاوه، این میز زیبا و این مبلمان کلاسیک، در رنگ‌های فوق‌العاده‌ی ماهگونی، سفید، و یا ترکیب دو رنگ ماهگونی و سفید، قابل ساخت بوده تا شما بتوانید با فراق بال و متناسب با دکوراسیون منزلتان، آن را سفارش دهید.

اگر خاص‌پسند هستید و چیدمان خانه‌تان به توصیف های من نزدیک است، شک نکنید که این میز عضو گم‌شده‌ ای از خانه و حتی خانواده‌ی شماست! قطعاً ذوق و سلیقه‌تان زبان‌زد خاص و عام می‌شود

مجموعه دکوراچی در سال 1393 در قالب یک کارگاه تولیدی کوچک در شهرک صنعتی توس مشهد پایه‌گذاری شد. این مجموعه به همت آقای حامد دلجو و با کمک جمعی از دوستان با سرمایه اولیه 25 میلیون تومان تأسیس گردید و با تولید پنل‌های مشبک و سه بعدی ام دی اف کار خود را آغاز کرد. دکوراچی در طول سالیان گذشته از کمند مخاطرات و تهدیدات اقتصادی و اجتماعی عبور کرده و با سرعت فزاینده‌ای مسیر رشد و بالندگی را پیموده است. در طول این سال‌ها محصولات و تولیدات دکوراچی متنوع‌تر شده و همکاران و تولیدکنندگان دیگری به جمع ما اضافه شده‌اند. تولیدکنندگانی که همگی با شرایط و ضوابط دکوراچی موافقت کرده و قوانین یکسانی را پذیرفته‌اند. این قوانین همگی در جهت حصول رضایت مشتری، کاهش هزینه‌ها، و تحکیم نام تجاری بنا نهاده شده‌اند.

نیاز به مشاوره دارید؟ سوالی دارید؟
با ما تماس بگیرید:۳۶۱۱۲۴۲۴ – ۰۵۱
https://decorachi.com/

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه