لایسنس اورجینال آفیس 365 , مایکروسافت آفیس 365 , مزایای آفیس 365 اورجینال

در تهران
    استانتهران
    خیابانتهران - اقدسیه - ضلع شمالی بزرگراه ارتش - پلاک 113 - طبقه 4
    قیمت1 تومان
    شماره های تماس02128429090
    آدرس وبسایتhttps://microsoftiran.net/office-365/

فضای ابری آفیس 365
Microsoft 365 یا Office 365 یک سرویس اشتراک مبتنی بر ابر است که توسط مایکروسافت ارائه می شود. این شامل مجموعه ای از برنامه های آفیس آنلاین (مانند Word، Excel و PowerPoint)، فضای ذخیره سازی آنلاین (OneDrive) و خدمات ارتباطی (مانند ایمیل و تیم های مایکروسافت) است. با اشتراک مایکروسافت 365 می توانید به تمام برنامه های آفیس به صورت آنلاین دسترسی داشته باشید و حتی آنها را به صورت آفلاین نصب کنید و از تمام ویژگی ها و به روز رسانی های آنها استفاده کنید. علاوه بر این، داده های شما در OneDrive ذخیره می شود و می توانید از هر دستگاهی به آن دسترسی داشته باشید. علاوه بر این، می توانید ایمیل های خود را از طریق سرویس ایمیل Microsoft 365 مدیریت کنید و از تیم های مایکروسافت برای ارتباط و همکاری با دیگران استفاده کنید. علاوه بر این، مایکروسافت تضمین می کند که شما همیشه به آخرین و بهترین نسخه برنامه ها دسترسی داشته باشید و نیازی به به روز رسانی نرم افزار را از بین می برد.

https://microsoftiran.net/office-365/

مایکروسافت پرشیا (شرکت رایان‌نت) به عنوان اولین تامین‌کننده رسمی لایسنس‌های اصلی محصولات مایکروسافت و تنها همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران است. این شرکت با همکاری با بیش از یکصد هولدینگ و سازمان دولتی، خصوصی و بین‌المللی شاخص در ایران، مفتخر به واردات و ارائه عمده محصولات اورجینال به صورت مستقیم با قیمت مناسب، بدون واسطه و تحویل فوری می‌باشد.

کلمات کلیدی :
لایسنس مایکروسافت آفیس 365 اورجینال , لایسنس آفیس 365 اصل , آفیس 365 اورجینال , لایسنس آفیس 365 , لایسنس آفیس 365 اورجینال , فعال سازی قانونی مایکروسافت آفیس 365 , فروش قانونی آفیس 365 اورجینال , فعال سازی لایسنس آفیس 365 , خرید لایسنس آفیس 365 اورجینال , نسخه اصلی مایکروسافت آفیس 365 , نسخه قانونی آفیس 365 , لایسنس قانونی آفیس 365 اورجینال

https://microsoftiran.net/office-365/

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه