لایسنس قانونی شیرپوینت سرور 2019 استاندارد – نسخه اصلی شیرپوینت سرور 2019 اینترپرایز اورجینال

در تهران
    استانتهران
    خیابانتهران - اقدسیه - ضلع شمالی بزرگراه ارتش - پلاک 113 - طبقه 4
    قیمت1 تومان
    شماره های تماس02128429090
    آدرس وبسایتhttps://microsoftiran.net/sharepoint-server/

شیرپوینت سرور (SharePoint Server) یک سامانه مدیریت محتوا و همکاری مبتنی بر وب است که توسط شرکت مایکروسافت توسعه یافته است. SharePoint Server اجازه می دهد تا سازمان ها و تیم ها بتوانند اسناد، تصاویر، صوت، ویدئو و اطلاعات دیگر را به اشتراک بگذارند، همکاری کنند و مدیریت کنند. این سیستم می تواند به عنوان یک سرور محتوا، یک سایت وب، یک راه حل تجارت الکترونیک و یک پلتفرم توسعه برنامه نویسی استفاده گردد.
امکانات و ویژگی های شیرپوینت سرور عبارتند از:
• مشاهده و ویرایش اسناد به صورت آنلاین: کاربران می توانند به محتوا و تغییرات آنها در زمان واقعی دسترسی داشته باشند.
• شبکه اجتماعی سازمانی: SharePoint Server امکان ایجاد شبکه های اجتماعی درون سازمانی را با استفاده از پروفایل کاربر و ابزار های مرتبط فراهم می کند.
• همکاری و به اشتراک گذاری: کاربران می توانند به راحتی اسناد، تصاویر و سایر فایل ها را با همکاران خود به اشتراک بگذارند و روی آنها همکاری کنند.
• تهیه و مدیریت سایت های وب: با استفاده از SharePoint Server، کاربران می توانند سایت های وب قدرتمند و شخصی سازی شده برای سازمان خود ایجاد کنند و مدیریت کنند.
• جستجوی پیشرفته: SharePoint Server دارای قابلیت های جستجوی پیشرفته ای است که کاربران را قادر می سازد به سرعت و به دقت به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند.
• و …

https://microsoftiran.net/sharepoint-server/

مایکروسافت پرشیا (شرکت رایان‌نت) به عنوان اولین تامین‌کننده رسمی لایسنس‌های اصلی محصولات مایکروسافت و تنها همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران است. این شرکت با همکاری با بیش از یکصد هولدینگ و سازمان دولتی، خصوصی و بین‌المللی شاخص در ایران، مفتخر به واردات و ارائه عمده محصولات اورجینال به صورت مستقیم با قیمت مناسب، بدون واسطه و تحویل فوری می‌باشد.

https://microsoftiran.net/sharepoint-server/

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه