لایسنس خرید شیرپوینت سرور 2019 استاندارد – فروش شیرپوینت سرور 2019 استاندارد اورجینال

در تهران

از جمله ویژگی های محبوب شیرپوینت سرور 2019 استاندارد:
1. سایت ها و قالب ها: کاربران می توانند سایت هایی ایجاد کنند و از قالب های داخلی برای سازماندهی محتوا و ساختار سازمانی استفاده کنند.
2. کتابخانه ها و فهرست ها: کتابخانه ها و فهرست ها امکان ذخیره و اشتراک گذاری فایل ها و اطلاعات مهم را فراهم می کنند.
3. اعلان‌ها و نظرات: کاربران می‌توانند در اعلان‌ها مشترک شوند و روی فایل‌ها و اسناد نظر بدهند.
4. همکاری در زمان واقعی: کاربران می توانند با استفاده از ویرایش اسناد مبتنی بر وب به صورت بلادرنگ همکاری کنند و داده ها و اطلاعات را با دیگران به اشتراک بگذارند.
5. شبکه‌های اجتماعی در شرکت: SharePoint Server 2019 شامل ویژگی‌های زیادی است که به کاربران اجازه می‌دهد با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و با یکدیگر تعامل داشته باشند، از جمله صفحات شخصی، وبلاگ‌های کاربران و خبرنامه‌های داخلی.
شیرپوینت سرور 2019 همچنین دارای چندین ویژگی امنیتی و اداری است که به مدیران در مدیریت محتوا، اجرای سیاست های امنیتی و حفظ انطباق با مقررات کمک می کند.

https://microsoftlicense.com/لایسنس%20SharePoint%20Server%202019%20Standard%20اورجینال

شرکت رایان نت (سهامی خاص) به عنوان اولین تامین کننده رسمی لایسنسهای اصلی محصولات مایکروسافت و تنها همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران (Microsoft Partner) با سابقه فعالیت بیش از یک دهه در واردات عمده محصولات اورجینال مایکروسافت و همکاری با بیش از یکصد هولدینگ و سازمان دولتی, خصوصی و بین المللی شاخص و مطرح مستقر در ایران, مفتخر به ارایه تمامی محصولات نرم افزاری مایکروسافت به صورت مستقیم, با قیمت مناسب و بدون واسطه از طریق دفتر این شرکت (Talee Limited) در انگلستان به عنوان Partner & Solution Provider رسمی مایکروسافت می باشد. با توجه به حجم موجودی شرکت تمامی محصولات به صورت فوری تحویل داده میشوند و دارای پشتیبانی و گارانتی مادام العمر این شرکت و همچنین پشتیبانی فنی مایکروسافت میباشند, همچنین هیچ یک از محصولات ارایه شده توسط این شرکت از نوع OEM – Academic – Charity نبوده و تمامی محصولات با لایسنس Retail و یا Volume License معتبر و قابل استعلام از مایکروسافت ارایه می گردند.

https://microsoftlicense.com/لایسنس%20SharePoint%20Server%202019%20Standard%20اورجینال

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه