لایسنس ویندوز 10 اورجینال , لایسنس ویندوز 10 اصل , لایسنس اورجینال ویندوز 10 , لایسنس اصلی ویندوز 10 اورجینال

در تهران
    استانتهران
    خیابانتهران - اقدسیه - ضلع شمالی بزرگراه ارتش - پلاک 113 - طبقه 4
    قیمت1 تومان
    شماره های تماس02128429090
    آدرس وبسایتhttps://microsoftiran.net/windows-10/

اچ‌دی‌آی و مالتی‌تاچ در ویندوز 10
1. اچ‌دی‌آی: ویندوز 10 از تکنولوژی اچ‌دی‌آی پشتیبانی می‌کند که به شما اجازه می‌دهد با استفاده از لمس و حرکات انگشتان خود روی صفحه نمایش، با سیستم تعامل کنید. می‌توانید با لمس و حرکات انگشتانتان محتوا را جابجا کنید، صفحات وب را باز و بسته کنید، بزرگنمایی و کوچکنمایی کنید و بسیاری از عملکردهای دیگر را انجام دهید.
2. مالتی‌تاچ: ویندوز 10 همچنین از قابلیت مالتی‌تاچ پشتیبانی می‌کند. این به معنی این است که صفحه نمایش ویندوز 10 قادر به شناسایی واکنش به لمس چندانگشتی است. می‌توانید همزمان با استفاده از چندین انگشت، حرکات مختلف را انجام داده و دستورات خاصی را به سیستم بدهید.
3. استفاده از ویژگی‌های لمسی از طریق تنظیمات: در ویندوز 10، می‌توانید تنظیمات لمسی را مطابق با نیازهای خود تنظیم کنید. از جمله قابلیت‌های تنظیمی می‌توان به حساسیت لمس، صفحه کلید لمسی، حالت استراحت و … اشاره کرد.
4. استفاده از نرم‌افزارهای شناخت اسناد‌: با استفاده از قابلیت شناخت اسناد در ویندوز 10، می‌توانید با استفاده از انگشتان خود روی صفحه نمایش، نوشته را شناسایی کنید و تبدیل به متن کنید. این ویژگی می‌تواند بسیار مفید واقع شود برای تبدیل نوشته‌های دست نوشته شده یا اسناد پیش‌تهیه شده به متن.
این تنها چند نمونه از قابلیت‌های اچ‌دی‌آی و مالتی‌تاچ در ویندوز 10 هستند. با استفاده از این قابلیت‌ها، تجربه کار با سیستم ویندوز 10 را می‌توانید بسیار در دست خود قرار دهید.

https://microsoftiran.net/windows-10/

مایکروسافت پرشیا (شرکت رایان‌نت) به عنوان اولین تامین‌کننده رسمی لایسنس‌های اصلی محصولات مایکروسافت و تنها همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران است. این شرکت با همکاری با بیش از یکصد هولدینگ و سازمان دولتی، خصوصی و بین‌المللی شاخص در ایران، مفتخر به واردات و ارائه عمده محصولات اورجینال به صورت مستقیم با قیمت مناسب، بدون واسطه و تحویل فوری می‌باشد.

کلمات کلیدی:
لایسنس مایکروسافت ویندوز 10 , نسخه قانونی ویندوز 10 اورجینال , ورژن اصلی ویندوز 10 , لایسنس مایکروسافت ویندوز 10 اصل , ویندوز 10 اورجینال , ویندوز 10 قانونی , اکسپایر شدن ویندوز 10 اورجینال , لایسنس مایکروسافت ویندوز 10 اصل , ورژن اصلی ویندوز 10 اورجینال

https://microsoftiran.net/windows-10/

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه