لایسنس ویندوز 11 اورجینال – سریال قانونی ویندوز 11 اصل – لایسنس ویندوز 11 – قیمت ویندوز 11

در تهران
    استانتهران
    خیابانتهران - اقدسیه - ضلع شمالی بزرگراه ارتش - پلاک 113 - طبقه 4
    قیمت1 تومان
    شماره های تماس02128429090
    آدرس وبسایتhttps://microsoftiran.net/windows-11/

ویژگی های ویندوز 11 Pro ورک استیشن برای برنامه نویسان :
• پشتیبانی از محیط های برنامه نویسی: ویندوز 11 Pro ورک استیشن از محیط های برنامه نویسی مختلفی مانند Visual Studio، Python، Java، C++ و … پشتیبانی می کند، که به برنامه نویسان امکان ایجاد و توسعه برنامه های خود را با استفاده از این ابزارها می دهد.
• امکانات اشتراک گذاری و همکاری: ویندوز 11 Pro ورک استیشن به برنامه نویسان اجازه می دهد با سایر اعضای تیم در یک پروژه همکاری کنند و از امکانات اشتراک گذاری فایل، نسخه برداری و کنترل نسخه برنامه ها بهره مند شوند.
• ابزارهای مدیریت پروژه: ویندوز 11 Pro ورک استیشن شامل ابزارهای مدیریت پروژه مانند Azure DevOps و GitHub است که برنامه نویسان می توانند با استفاده از آنها پروژه های خود را مدیریت کرده و همکاری کنند.
• دسترسی به منابع توسعه: با وجود ویندوز 11 Pro ورک استیشن می توانید به راحتی به منابع توسعه دهندگانی مانند MSDN، TechNet و وبسایت های مختلف دیگر دسترسی پیدا کنید تا توسعه برنامه های خود را بهتر و سریعتر انجام دهید.

https://microsoftiran.net/windows-11/

مایکروسافت پرشیا (شرکت رایان‌نت) به عنوان اولین تامین‌کننده رسمی لایسنس‌های اصلی محصولات مایکروسافت و تنها همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران است. این شرکت با همکاری با بیش از یکصد هولدینگ و سازمان دولتی، خصوصی و بین‌المللی شاخص در ایران، مفتخر به واردات و ارائه عمده محصولات اورجینال به صورت مستقیم با قیمت مناسب، بدون واسطه و تحویل فوری می‌باشد.

کلمات کلیدی:
فروش لایسنس ویندوز 11 اورجینال , خرید قانونی ویندوز 11 اصل , فروش قانونی مایکروسافت ویندوز 11 اورجینال , خرید لایسنس ویندوز 11 اورجینال , فروش لایسنس ویندوز 11 اورجینال , خرید نسخه نهایی ویندوز 11 اصل , فروش قانونی لایسنس ویندوز 11 , لایسنس مایکروسافت ویندوز 11 اورجینال

https://microsoftiran.net/windows-11/

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه