لایسنس ویندوز 11 Education – ویندوز 11 اجوکیشن اورجینال – لایسنس اورجینال ویندوز 11

در تهران
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانتهران
    خیابانتهران - اقدسیه - ضلع شمالی بزرگراه ارتش - پلاک 113 - طبقه 4
    قیمت1 تومان
    شماره های تماس02128429090

نسخه آموزشمحور یا Education از ویندوز 11 تمامی قابلیتهای مرتبط با کسبوکار را که در Enterprise وجود داشته، ارائه میدهد. به گفته مایکروسافت، نسخه Education تمام ویژگیهایی را که برای امر آموزش مورد استفاده قرار میگیرند، در خود دارد. در نسخههای قبلی، کورتانا بهصورت پیشفرض غیرفعال بود، اما در این نسخه این دستیار مجازی از همان ابتدا فعال است. همچنین در این نسخه نکات، ترفندها و پیشنهاداتی که معمولا ویندوز نمایش میدهد غیرفعال هستند تا بر روی امر آموزش تمرکز بهتری صورت گیرد.

https://microsoftlicense.com/fa/لایسنس%20ویندوز%2011%20اجوکیشن%20-%20ویندوز%2011%20Education%20اورجینال

در کنار ویژگیهای پیشفرض، یکی از بزرگترین مزایای این نسخه ارزانتر بودن آن نسبت به Enterprise است. این موضوع به مدارس کمک میکند تا همزمان با کاهش هزینههای خود، با استفاده از ویژگیهای این نسخه اجرای بازیها و محتوای نامناسب را غیرفعال کنند تا بستر آموزشی مناسبتری برای دانشآموزان فراهم شود.
نکته جالب این است که اگر بخواهید به نسخه Enterprise دسترسی داشته باشید یا باید آن را مستقیما خریداری کنید و یا حتما از نسخه پرو به آن ارتقا دهید. اما اگر نسخه ارزانقیمت خانگی را دارید، بهراحتی میتوانید به Education ارتقا دهید که خودش به صرفهجویی در هزینهها حائز اهمیت خواهد بود.

https://microsoftlicense.com/fa/لایسنس%20ویندوز%2011%20اجوکیشن%20-%20ویندوز%2011%20Education%20اورجینال

این نسخه از ویندوز 11 امکانات کاملا مشابه با ویندوز 11 اینترپرایز دارد فقط مانند ویندوز 11 پرو، از پشتیبانی بلند مدت سازمانی مایکروسافت بهره نمی برد. پس همانند ویندوز 11 اینترپرایز، ویژگی های این محصول به گونه ای طراحی شده که مناسب استفاده در شبکه های بزرگ و دانشگاه ها و مدارس باشد.
شرکت رایاننت (سهامی خاص) به عنوان اولین تامینکننده رسمی لایسنسهای اصلی محصولات مایکروسافت و تنها همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران (Microsoft Partner) با سابقه فعالیت نزدیک به یک دهه در واردات عمده محصولات اورجینال مایکروسافت و همکاری با بیش از یکصد هولدینگ و سازمان دولتی، خصوصی و بین المللی شاخص و مطرح مستقر در ایران، مفتخر به ارایه تمامی محصولات نرمافزاری مایکروسافت به صورت مستقیم، با قیمت مناسب و بدون واسطه از طریق دفتر این شرکت (Talee Limited) در انگلستان به عنوان Partner & Solution Provider رسمی مایکروسافت می باشد. با توجه به حجم موجودی شرکت تمامی محصولات به صورت فوری تحویل داده میشوند و دارای پشتیبانی و گارانتی مادام العمر این شرکت و همچنین پشتیبانی فنی مایکروسافت میباشند، همچنین هیچ یک از محصولات ارایه شده توسط این شرکت از نوع OEM – Academic – Charity نبوده و تمامی محصولات با لایسنس Retail و یا Volume License معتبر و قابل استعلام از مایکروسافت ارایه می گردند.

کلمات کلیدی:
لایسنس ویندوز 11 – ویندوز 11 اورجینال – لایسنس ویندوز 11 Education – خرید ویندوز 11 اجوکیشن – خرید ویندوز Education 11 اورجینال – ویندوز 11 اجوکیشن – فروش ویندوز 11 Education – ویندوز 11 Education اورجینال – خرید ویندوز 11 آموزشی اورجینال – لایسنس Windows 11 Education – Windows 11 Education اورجینال– Windows 11 Education Original

https://microsoftlicense.com/fa/لایسنس%20ویندوز%2011%20اجوکیشن%20-%20ویندوز%2011%20Education%20اورجینال

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه