مانیتور اندروید سمند با قیمت عالی

در تهران
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانتهران
    خیابانستارخان
    قیمتقیمت توافقی
    شماره های تماس09126946483

مانیتور اندروید سمند را با قابلیت اتصال به اینترنت می توانید از ما در تیونینگ خودرو پارس آپشن با عالی ترین قیمت ممکن خرید نمایید. کیفیت تصویر 4k این سیستم تصویری سبب شده است تا به شدت مورد استقبال خریدارا قرار گیرد و از محبوب ترین آپشن های سمند باشد.
برای خرید مانیتور اندروید سمند میتوانید از سراسر کشور با ما در تیونینگ خودرو پارس آپشن در ارتباط باشید و خرید خود را از ما انجام دهید.
مانیتور اندروید سمند با قابلیت اتصال به اینترنت می باشد و همین قابلیت کمک می نماید تا بتوانید به راحتی تمامی اپلیکیشن های مورد نیاز را روی این سیستم نصب و بتوانید از آنها استفاده نمایید.
کیلس استارت L90 از نمونه بی نظیر ترین و با کیفیت ترین آپشن های خودرو L90 می باشد که در تیونینگ خودرو پارس آپشن بابهترین قیمت و ضمانت اصالت فیزیکی کالا به فروش می رسد. امروزه اپشن های بی نظیری از جمله
مانیتور اندروید
کروز کنترل
و کیلس استارت
برای انواع مدل های خودرو طراحی شده است و رانندگی ایمن تر و مطمئن تری را برای رانندگان به ارمغان می آورد. شما عزیزان می توانید هریک از آپشن های فوق از جمله کیلس استارت سمند را با اطمینان از اصل بودن کالا از تیونینگ خودرو پارس آپشن خریداری نمایید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه