مصاحبه با جناب آقای مهندس غلامرضا پیمان در مجله تخصصی عایق

در تهران
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانتهران
    خیابانتهران-فلکه سوم تهرانپارس– پلاک547 – طبقه4 – واحد7
    قیمتقیمت توافقی
    شماره های تماس02177730238

مهندس پيمان يكي از كساني است كه در زمينه قير كارهاي زيادي انجام داده است .
او در صحبت هايش به جايگاه ويژه پژوهش اشاره مي كند و اهميت توجه به نو آوري و خلاقيت در كار را مورد تاكيد قرار مي دهد .
او همچنين لزوم واقعي شدن قيمت فروش عايق رطوبتي به نحوي كه امكان ايجاد كيفيت مناسب فراهم گردد را ياداوري مي نمايد .
در ذيل گفتگوي ما با وي مي خوانيم ..
آقای مهندس چطور شد که وارد این صنعت شدید؟
با تشویق آقای مهندس مرندی که از بستگان من بود، کار در تحقیقات آزمایشگاه قیر حافظ را در کنار تحصیلات شروع کردم .
میدان کاری من فقط روی بالا بردن کیفیت قیر نبود و با راهنماییهای ایشان در تمامی زمینه ها فعالیت و تحقیق و بررسی میکردم . تا اینکه روز به روز به کارم علاقه بیشتری پیدا کردم . طولی نکشید که در زمینه قیر و پالایش قیر دارای اطلاعات جامع و کاملی شدم و در بالا بردن کیفیت و تولید و نوع پالایش دست به ابتکاراتی زدم و با حمایت مالی و معنوی آقای مهندس مرندی ، نتیجه تحقیقات و آزمایشاتم را در مرحله عملی و در نمونه های بزرگتر تجربه کردم و این حرکت جرقه ای در زندگی شخصی من بود .
آقای مهندس مرندی مشخصاً چه فعالیتی انجام میدادند؟
آقای مهندس مرندی یکی از پیشکسوتان صنعت قیردر ایران میباشند. بطوری که ایشان اولین تولید کننده قیر دمیده به روش صحیح در ایران بوده است . لازم به ذکر است که آقای مهندس مرندی قبل از تولیدایزوگام در ایران توسط شرکت پشم شیشه ایران ، تولید این نوع قیر را شروع کرده بود . با توجه به بحران قیر در زمان جنگ و تولید کم پالایشگاه این نوع قیر جایگزین قیر مورد نیاز شد . اما به دلیل تفاوت و نوع جنسیت و خواص قیری که بین قیر (70-60) و قیر دمیده بود نتوانست جایگزین مناسبی باشد تا اینکه شرکت پشم شیشه ایران بعد از تولید ایزوگام ، متوجه شد که مهندس مرندی ، قیری تولید میکند که میتواند جایگزین قیر مورد نیاز آنها باشد و بعد از مذاکرات اولیه قرارداد بین دوطرف بسته شد و این قیر برای شرکت پشم شیشه ایران تولید شد .
پس در واقع شروع استفاده از قیر دمیده در ایران از اینجا بود؟
بله، این آغاز تولید قیر دمیده وتولید عایق رطوبتی از این نوع قیر بود و بعد از مدتی کارخانجات دیگری در عرصه تولید عایق رطوبتی در ایران پاگذاشتند و مشتریان شرکت قیر حافظ هر سال تعدادشان زیادتر شد . با توجه به نیاز بیشتر به این نوع قیر و بالا رفتن ناگهانی قیمت قیر(70-60) نیاز بازار برای قیر دمیده بیشتر و بیشتر شد . متاسفانه افراد با کپی و ابداع روش های نادرست شروع به تولید این نوع قیر با کیفیت پائین کردند و متاسفانه عایق رطوبتی از نوع قیر دمیده جایگاه واقعی خود را به علت پالایش نادرست قیر دمیده از دست داد .

بعد از ده سال کا ر در شرکت قیر حافظ با راهنمایی ها و صحبتهای آقای مهندس مرندی تصمیم به جدا شدن از شرکت قیر حافظ و تشکیل شرکت جدیدی برای خودم گرفتم.
آقای مهندس مرندی شخصیت خاصی داشت . ایشان انسان با گذشت و خواهان پیشرفت تمامی افراد بود و همیشه راهنمای من چه در عرصه علمی و چه در عرصه معنوی بودند. برای من خیلی جالب بود که حتی ایشان با برخی افراد که برایش مشکل ساز بودند مدارا میکرد ودر حالی که میتوانست با آنها برخورد کند، با گذشت خود آنها را متوجه اشتباهاتشان میکرد . ایشان بزرگترین معلم زندگی من بود . جا دارد همین جا از ایشان

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه