موسسه اندیشمند مشاوره تخصصی تحصیلی

در تهران
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانتهران
    خیابانفلسطین
    قیمت1 تومان
    شماره های تماس66492504

چرا انتخاب ما ؟
موسسه اندیشمند در سال 1393 شروع به کار نموده است و تاکنون با مشاوره و انجام بیش از 5000 طرح پژوهشی تجربه بسیاری در زمینه صفر تا صد طرح های پژوهشی را داراست. این تیم متشکل از بیش از 2 هزار محقق از سراسر جهان بوده که به صورت موردی و در تخصص خود بر روی طرح های مختلف با ما همکاری دارند. طرح های پژوهشی صورت گرفته عموما در صنعت بوده و بسیاری از این طرح ها تجاری سازی گردیده است. از طرفی بسیاری از طرح ها نیز در قالب مقاله و کتاب به چاپ انبوه رسیده و توسط پخش انتشارات اندیشمند ارائه بازار گردیده است.

هدف ما
خانواده اندیشمند در نظر دارد تا هر چه سریعتر پا فرای مرزها گذاشته و بتواند خدمات به روز تر و علمی تری در اختیار محققین و یا شرکت ها و سازمان ها قرار دهد و از طرفی میکوشیم تا رضایت صد درصدی تمام مشتریان خود را چه داخل و چه خارج از کشور جلب نماییم و خدمتی صادقانه و در خور تقدیم جامعه علمی نماییم.

خدمات ما
انجام طرح های پژوهشی : یکی از اصلی ترین خدمات این شرکت انجام کلیه طرح های پژوهشی در تمامی رشته ها می باشد .
چاپ مقاله : با توجه به اینکه روند چاپ مقاله نیازمند دانش فراوانی در زمینه شناخت مجلات و یا نگارش مناسب مقاله می باشد از این رو محققین و داوران مجلات بین المللی را به خدمت گرفته ایم تا خدمتی شایسته ارائه شما عزیزان نماییم.
چاپ کتاب : بخش انتشارات این گروه با نشر دستاوردهای علمی این گروه و یا اساتید و دانشمندان گرامی به 3 طریق نشر صوتی، نشر دیجیتال و یا چاپی به ترویج و نشر دانش می پردازد.
ارائه خدمات مجلات : این گروه جهت نمایه سازی و یا ارتقا مجلات علمی با پشتوانه دانش خود به صورت مشاوره ای و اجرایی به یاری نشریات پرداخته تا جهت رشد و ارتقا، سرعت بیشتری را داشته باشند.
خدمات پرداخت ارزی : خدمات پرداخت ارزی در حال حاضر به دلیل سودجویی برخی افراد دچار مشکلات فراوانی گردیده است از این رو جهت تسهیل در روند پرداخت های ارزی برای مجلات یا برای دانشگاهها و … این تیم در اسرع وقت در خدمت شما خواهد بود .
اپلای و بورسیه تحصیلی : با توجه به اینکه اخذ یک تاییدیه از یک دانشگاه معتبر روند نسبتا پیچیده ای را داراست و رزومه افراد در این بین بسیار ارزشمند است لذا از این رو موسسه اندیشمند به یاری دانشجویان پرداخته تا به صورت هدفمند و برنامه ریزی شده به دانشگاه ایده آل خود دست یابند.
ترجمه تخصصی : تیم تخصصی اندیشمند به ترجمه نیتیو مقالات و کتب اساتید و دانشجویان محترم می پردازد و در کلیه زبانها در 3 زمان بندی و در 3 سطح کیفی به ارائه خدمات می پردازد.
منجمله سایر خدمات این تیم معرفی مجلات مناسب و یا نشر کتب در انتشارات خارجی برگزاری همایش و کنفرانس و … می باشد که به صورت موردی بر روی سایت این مجموعه قرار گرفته است در صورت تمایل لطفا از سایت اصلی نیز دیدن فرمایید .

بیشتر بخوانید: www.andishmandproject.com

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه