کد فعال سازی اصلی مایکروسافت آفیس 365 اورجینال – لایسنس آفیس 365 اصل – لایسنس قانونی آفیس 365 اورجینال

در تهران

هزینه‌های استفاده از Office 365 ممکن است بسته به طرحی که انتخاب می‌کنید، متفاوت باشد. برنامه‌های Office 365 برای استفاده شخصی و تجاری در دسترس هستند. بعضی از طرح‌های معروف عبارتند از:
• Microsoft 365 Personal: این طرح به یک کاربر اجازه می‌دهد تا Office 365 را بر روی یک کامپیوتر، تبلت و گوشی موبایل خود نصب کند. همچنین امکاناتی مانند ذخیره‌سازی ابری با OneDrive، اشتراک ایمیل و تقویم و دسترسی به آخرین نسخه Office را فراهم می‌کند.
• Microsoft 365 Family: این طرح به خانواده تا 6 نفر اجازه می‌دهد تا Office 365 را بر روی تعداد نامحدودی دستگاه نصب کنند. علاوه بر این، امکاناتی مانند ذخیره‌سازی ابری با OneDrive، اشتراک ایمیل و تقویم و دسترسی به آخرین نسخه Office را فراهم می‌کند.
• Microsoft 365 Business Standard: این طرح برای استفاده تجاری طراحی شده است و به کاربران اجازه می‌دهد تا بر روی 5 دستگاه Office 365 را نصب کنند. همچنین شامل امکاناتی مانند تیم‌ها و همکاری گروهی، حضور آنلاین و کنفرانس‌های تصویری، انتشار و اشتراک‌گذاری و دسترسی به آخرین نسخه Office است.
• و …

https://microsoftlicense.com/Office-365-Original-License-Key

شرکت رایان نت (سهامی خاص) به عنوان اولین تامین کننده رسمی لایسنسهای اصلی محصولات مایکروسافت و تنها همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران (Microsoft Partner) با سابقه فعالیت بیش از یک دهه در واردات عمده محصولات اورجینال مایکروسافت و همکاری با بیش از یکصد هولدینگ و سازمان دولتی, خصوصی و بین المللی شاخص و مطرح مستقر در ایران, مفتخر به ارایه تمامی محصولات نرم افزاری مایکروسافت به صورت مستقیم, با قیمت مناسب و بدون واسطه از طریق دفتر این شرکت (Talee Limited) در انگلستان به عنوان Partner & Solution Provider رسمی مایکروسافت می باشد. با توجه به حجم موجودی شرکت تمامی محصولات به صورت فوری تحویل داده میشوند و دارای پشتیبانی و گارانتی مادام العمر این شرکت و همچنین پشتیبانی فنی مایکروسافت میباشند, همچنین هیچ یک از محصولات ارایه شده توسط این شرکت از نوع OEM – Academic – Charity نبوده و تمامی محصولات با لایسنس Retail و یا Volume License معتبر و قابل استعلام از مایکروسافت ارایه می گردند.

کلمات کلیدی :
دانلود مایکروسافت آفیس 365 اورجینال , لایسنس اصلی آفیس 365 اصل , خرید لایسنس آفیس 365 , فروش لایسنس آفیس 365 اورجینال , نسخه قانونی آفیس 365 اورجینال , ورژن اصلی آفیس 365 اصل , لایسنس مایکروسافت آفیس 365 قانونی , خرید آفیس 365 اصل , خرید آفیس 365 اورجینال , مزایای آفیس 365 اورجینال , لایسنس مایکروسافت آفیس 365 اورجینال

https://microsoftlicense.com/Office-365-Original-License-Key

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه