کپی رایتینگ چیست؟

در تهران
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانتهران
    قیمت15,000,000 تومان
    شماره های تماس09190290180

کاملاً مطمئن نیستید که چه چیزی یک کپی رایتر خوب را می سازد؟

این تعجب بزرگی نیست، زیرا سردرگمی زیادی در مورد کپی رایتینگ وجود دارد.

اغلب با نوشتن محتوا مقایسه می شود و برخی از آنها به جای یکدیگر از این اصطلاحات استفاده می کنند. اگرچه این کاملاً دقیق نیست. فقط کپی رایتینگ چیست و چه چیزی آن را از سایر انواع تولید محتوا متمایز می کند؟

در اینجا یک توضیح سریع است.

کپی رایتینگ بسیار هدفمند است. نویسنده آگهی یا سایر کپی های بازاریابی از خواننده می خواهد که اقدام خاصی انجام دهد. کپی‌نویسی می‌تواند به فراخوان‌ها (CTA)، کپی ایمیل، تبلیغات رسانه‌های اجتماعی و هر چیز دیگری که کاربران را به خرید یا تبدیل تشویق می‌کند اشاره کند.

در آن شکی نیست. کلماتی که در نسخه فروش خود استفاده می کنید می توانند بسیار تأثیرگذار باشند. فقط این مثال را از آژانس طراحی وب سایت و سئو وب سایت گروه وب سایت وان بگیرید. آنها چهار CTA مختلف را آزمایش کردند:

برآورد رایگان

نقل قول رایگان

یک نقل قول دریافت کنید

قیمت بگیرید

شاید تعجب آور نباشد که CTA «نقل رایگان» برنده شد. به هر حال، بسیاری از ما نمی‌توانیم در برابر کلمه «رایگان» مقاومت کنیم، و «نقل‌قول» به‌جای یک تخمین، احساس چیزی مشخص را به ما می‌دهد.

این فقط یک تغییر ظریف نسبت به CTA اصلی «دریافت یک نقل قول» بود، اما تفاوتی کوچک اما قابل اندازه‌گیری در تعداد کلیک ایجاد کرد.

در حالی که نمی‌توانیم این سطح از نتایج را برای شما تضمین کنیم، در این راهنما، نحوه نوشتن نسخه‌ای را توضیح می‌دهم که باعث فروش و رضایت مشتریان شما شود. نتایج خوب اغلب به دنبال دارد.
کپی رایتینگ چیست؟

همانطور که در مقدمه توضیح داده شد، هدف از کپی رایتینگ ترغیب کاربران به انجام یک اقدام خاص است. برای مثال، ممکن است بخواهید خواننده در خبرنامه شما ثبت نام کند، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد یک محصول کلیک کند، یا آنها را در قیف فروش حرکت دهد. در حالت ایده‌آل، کپی برند باعث فروش و تبدیل می‌شود و در عین حال تجربیات معناداری را برای مخاطبان هدف خود ایجاد می‌کند.

کپی رایتینگ دقیق، موثر است و نیاز به حل خلاقانه زیادی دارد. مولفه هایی مانند ویژگی ها، مزایا و قیمت همه با هم ترکیب می شوند تا مصرف کننده را متقاعد به تبدیل کنند. کپی شما روشی است که این جنبه ها و ارزش خود را به مشتریان بالقوه خود منتقل می کنید.

کپی رایتینگ چه تفاوتی با بازاریابی محتوا دارد؟

یکی از رایج ترین سوالاتی که مردم در مورد کپی رایتینگ دارند این است که چه تفاوتی با بازاریابی محتوا دارد.

درست مانند کپی‌رایترها، بازاریابان محتوا برای جلب توجه کاربران در مدت زمان کوتاهی رقابت می‌کنند.

طبق یک نظرسنجی، کاربران به طور متوسط ​​تنها دو دقیقه را قبل از خروج از وبلاگ صرف می کنند. کپی رایترها نیز فقط لحظاتی برای جلب توجه کاربر دارند.

با این حال، اهداف کپی رایتینگ و کپی بازاریابی محتوا متفاوت است.

بازاریابی محتوا بر اهداف فروش غیرمستقیم مانند آموزش، سرگرمی یا ایجاد آگاهی از برند تمرکز دارد. نمونه هایی از بازاریابی محتوا مواردی مانند پست های وبلاگ، مقالات سفید، کتاب های الکترونیکی و وبینارها هستند.

هدف اصلی کپی رایتینگ ترغیب خوانندگان محتوا به انجام یک اقدام خاص است و معم

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه