اکانت شیرپوینت سرور 2013 اینترپرایز اورجینال – SharePoint Server 2019 Standard – خرید لایسنس اورجینال شیرپوینت سرور 2016 استاندارد

در تهران

فناوری های وب چند منظوره در شیرپوینت سرور عبارتند از:
• کتابخانه های اسناد: سرور شیرپوینت به شما اجازه می دهد تا کتابخانه هایی برای ذخیره و مدیریت اسناد خود ایجاد کنید. این کتابخانه ها به شما امکان می دهند اسناد خود را سازماندهی کنید و برچسب های سفارشی، ابرداده ها و ویژگی ها را به آنها اضافه کنید.
• اشتراک گذاری و دسترسی به اسناد: شیرپوینت سرور به شما اجازه می دهد اسناد را با اعضای تیم خود به اشتراک بگذارید و سطوح مختلف دسترسی را برای آنها تعریف کنید. می توانید مجوزهایی را برای خواندن، نوشتن، ویرایش و حذف برای کاربران مختلف تنظیم کنید.
• نسخه سازی سند: با SharePoint Server می توانید نسخه های مختلف یک سند را ذخیره کنید. این ویژگی به شما امکان می دهد تغییرات را ردیابی کنید، نسخه های قبلی را بازیابی کنید و تغییرات را بررسی کنید.
• مدیریت منابع و پیوندها: شیرپوینت سرور به شما اجازه می دهد تا منابع و پیوندهایی را به اسناد خود اضافه کنید. این قابلیت شما را قادر می سازد تا به سرعت به اسناد مرتبط دسترسی داشته باشید و لینک های مفید را با دیگران به اشتراک بگذارید.
• جستجوی پیشرفته: شیرپوینت سرور قابلیت های جستجوی پیشرفته ای را برای یافتن سریع و دقیق اسناد مورد نیاز شما فراهم می کند. می‌توانید نتایج جستجو را بر اساس تاریخ، نوع سند، برچسب‌ها و معیارهای دیگر فیلتر کنید.
• نظارت و گزارش: سرور شیرپوینت شامل ویژگی های نظارت و گزارش برای ردیابی استفاده از اسناد است. می‌توانید فعالیت‌های مرتبط با سند را ثبت کنید و گزارش‌های مفیدی در مورد استفاده از سند ایجاد کنید.
• و…
https://microsoftlicense.com/لایسنس-شیرپوینت-سرور-اورجینال-Sharepoint-Server

مایکروسافت لایسنس اولین تامین کننده رسمی لایسنس های اورجینال محصولات مایکروسافت در ایران, ارائه دهنده لایسنس نسخه های مختلف شیرپوینت سرور (Sharepoint Server) با پشتیبانی و گارانتی مادام العمر این شرکت و پشتیبانی فنی مایکروسافت میباشد.

شرکت رایان نت (سهامی خاص) به عنوان اولین تامین کننده رسمی لایسنسهای اصلی محصولات مایکروسافت و تنها همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران (Microsoft Partner) با سابقه فعالیت بیش از یک دهه در واردات عمده محصولات اورجینال مایکروسافت و همکاری با بیش از یکصد هولدینگ و سازمان دولتی, خصوصی و بین المللی شاخص و مطرح مستقر در ایران…

https://microsoftlicense.com/لایسنس-شیرپوینت-سرور-اورجینال-Sharepoint-Server

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه